Vízre szállt autójával a részeg ladás

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.03. 08.15

A mondás szerint csúnya a részeg ember, de a részeg ladás mindet visz. Nézzétek meg, hogy küldi vízbe az autót.

Részegen soha nem szabad a volán mögé ülni, pláne akkor nem, ha haverok is vannak a közelben és nekik sincs annyi eszük, hogy megálljt parancsoljanak. Ilyenkor rengeteg logikátlan ötlet eszünkbe juthat, például az, hogy megpróbáljunk autóval egyensúlyozni a betontöltés peremén. 
Szegény Ladát sajnálom a legjobban, bár amilyen strapabírók az AutoVAZ járművei, simán lehet, hogy minimális bütykölés után pöccre fog indulni. 
A pórul járt Samara egyébként a VAZ-21099 kódszámot viseli, ami a négyajtós szedánt jelöli. 1990-ben jelent meg a “szamár” lépcsőshátú változata, és egészen 2004-ig gyártották. A modell utastere és eleje is különbözött a ferdehátú Samarától, a gyár ezzel szerette volna kifejezni, hogy új típusról van szó. A hagyományos Samarák elején a fényszórók körüli rész különálló karosszériaelem volt, a szedánon azonban az elülső oldalelemek egy részből álltak, valamint a hűtőrácsa is eltérő volt a ferdehátúétól.
Később már a három- és ötajtósokat is ilyen első résszel készítették, először csak 1,5 literes motorral szerelt változatok kapták meg ezt a dizájnt, majd az 1,1 és 1,3 literesek is így készültek. Egyes országokban az autó eltérő neveken futott, Franciaországban “Sagona”, Belgiumban “Diva”, Németországban “Forma”, Ausztráliában pedig “Sable” volt a neve.
Így készültek kedvenc autóink: tekints be a keleti blokk autógyártásának kulisszái mögé! Kattints a képre!

Kommentek

  • husky

    Szegény Samara!

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

Ingyen tankolás bevásárlás mellé: itt teheted meg

Két fővárosi áruházánál épített ki elektromosautó-töltőállomást a Lidl.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.