Vízre szállt autójával a részeg ladás

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.03. 08.15

A mondás szerint csúnya a részeg ember, de a részeg ladás mindet visz. Nézzétek meg, hogy küldi vízbe az autót.

Részegen soha nem szabad a volán mögé ülni, pláne akkor nem, ha haverok is vannak a közelben és nekik sincs annyi eszük, hogy megálljt parancsoljanak. Ilyenkor rengeteg logikátlan ötlet eszünkbe juthat, például az, hogy megpróbáljunk autóval egyensúlyozni a betontöltés peremén. 
Szegény Ladát sajnálom a legjobban, bár amilyen strapabírók az AutoVAZ járművei, simán lehet, hogy minimális bütykölés után pöccre fog indulni. 
A pórul járt Samara egyébként a VAZ-21099 kódszámot viseli, ami a négyajtós szedánt jelöli. 1990-ben jelent meg a “szamár” lépcsőshátú változata, és egészen 2004-ig gyártották. A modell utastere és eleje is különbözött a ferdehátú Samarától, a gyár ezzel szerette volna kifejezni, hogy új típusról van szó. A hagyományos Samarák elején a fényszórók körüli rész különálló karosszériaelem volt, a szedánon azonban az elülső oldalelemek egy részből álltak, valamint a hűtőrácsa is eltérő volt a ferdehátúétól.
Később már a három- és ötajtósokat is ilyen első résszel készítették, először csak 1,5 literes motorral szerelt változatok kapták meg ezt a dizájnt, majd az 1,1 és 1,3 literesek is így készültek. Egyes országokban az autó eltérő neveken futott, Franciaországban “Sagona”, Belgiumban “Diva”, Németországban “Forma”, Ausztráliában pedig “Sable” volt a neve.
Így készültek kedvenc autóink: tekints be a keleti blokk autógyártásának kulisszái mögé! Kattints a képre!

Kommentek

  • husky

    Szegény Samara!

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.