Hogyan tüntessünk el autókat

Csak a kezemet figyeljék!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.03. 13.15

Bányagépek csinálnak palacsintát az autókból, mindezt légies könnyedséggel.

Az Euro NCAP töréstesztek arra nem térnek ki, mi történik akkor, mikor egy 623 ezer kilogrammos dömper áthajt az autón, de a következő videót elnézve sok értelme nem is lenne, hiszen nem sok minden maradna a bábukból, az tuti. 
A Toyota Land Criuser meglehetősen masszív terepjáró, személyautóval nem szívesen ütköznék vele, de a Caterpillar bányagép úgy megy át rajta, mintha csak egy fekvőrendőr lenne. 
De van itt még mit a tejbe aprítani, nem egyedi eset az előző felvétel. A Caterpillar D11T buldózer is könnyedén belemar a platósba.

A Caterpillar markoló sem gyerekjáték, pár mozdulattal szétzúzza a Volvót 



Ennek az autónak sikerül elmenekülnie, de a zabszem tuti nem férne be! 



Az első videón látható Caterpillar 797B típust 2000-ben állították üzembe, és 360 tonna hasznos terhet tud szállítani. Motorja 3400 lóerős, V24-es dízel. A jármű magassága 7 méter, felemelt platóval eléri a 15 métert, hossza 14,5 méter. Nyolc fedélzeti számítógép figyeli az olajnyomást, az erőátviteli szerkezetek működését, a motor teljesítményét és a gumik hőmérsékletét. A 797B ára 3,4 millió dollár környékén mozog (756 millió forint). 
Hogyan tüntessünk el autókat 1
A közel 4 méter átmérőjű abroncsok darabonként 30 000 dollárba (6,6 millió forintba) kerülnek. Teljes terheléssel, sima, egyenletes talajon maximálisan 64 km/óra sebességgel tud közlekedni. Mindegyik kerék mögött 106 centiméteres féktárcsák vannak, az elsők mögött egyenként 10, a hátsók mögött pedig 15 darab. Elektronika figyeli az egész fékrendszer hőmérsékletét, és szükség esetén hűtött olajat nyom (percenként 5270 litert) a féktárcsákhoz. 
Ez a jármű hatalmas mennyiségű üzemanyagot képes benyelni, óránként átlagosan 295,3 litert gázolajat fogyaszt. Ilyen hatalmas költségekkel is napi 24 órát, és évi 365 napot dolgozik a Cat 797B, csak a rendszeres karbantartás idején áll le.
Így készültek kedvenc autóink: tekints be a keleti blokk autógyártásának kulisszái mögé! Kattints a képre!

Lada Samara Vízre szállt autójával a részeg ladás Így készültek kedvenc autóink

Kommentek

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

Ingyen tankolás bevásárlás mellé: itt teheted meg

Két fővárosi áruházánál épített ki elektromosautó-töltőállomást a Lidl.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.