Ferrarivá plasztikázott japán erőművész

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.03.31. 10.15

Ferrari-emblémák nélkül lehet, hogy több elismerést begyűjtene, mert egyébként nem vészes.

Nem ez az első autó, ami identitászavarban szenved, viszont láttunk már sokkal otrombább kivitelezést. Már első ránézésre is látni, hogy csak nyomokban tartalmaz Ferrarit az átplasztikázott Mitsubishi 3000GT, de legalább nem tákolmány. 
A leírás szerint a Ferrari F430-as modellre szeretne hasonlítani, amit a tükrök, az ajtók mögötti légbeömlő és az autó fenekének kialakítása tükröz leginkább. Az utastérben azonban elvérzik a másolat. Nem tudom, hogy a csapott kormány ötlete honnan jött, amit a tulaj “speciális, egyedi F1-es kormánykerék” megnevezéssel illet, hiszen sem az F430-ban, sem pedig a 3000GT-ben nincs ilyen.
A motortérben a Mitsubishi 3,0 literes, V6-os blokkja helyett nem találunk 4,3 literes Ferrari V8-ast, de a gyári motor több mint 220 lóereje is bőven elegendő, úgy érzem. Az 1994-es évjáratú Mitsubishi egyébként eladó, az ára 16 999 dollár, 146 ezer futott kilométerrel, automataváltóval, légkondival, tempomattal és az érzéssel, hogy majdnem egy Ferrariban ülsz, átszámítva 3,8 millió forintért, de azért mégsem. 
Kíváncsiságból szétnéztem a hazai használt autók között, és az 1996-98 közötti 3000GT-k 1,5 millió forint körül mozognak, de egy gyönyörűen felújított, 10 ezer alatti futott kilométerrel, rengeteg utólagos extrával teleszórt, az eladó szerint 350 lóerős, 1994-es modellért elkérhetnek akár 6 millió forintot is. A Ferrari F430-ért 20-30 millió forintot kell összekuporgatnunk, ha szeretnénk egy használt példányt. 

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.