Rekordmennyiségű autót tört össze a német sorozat

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.03.26. 09.15

A német sorozat tizennyolc év alatt összesen 4500 autót küldött a járművek Valhallájába.

“Körzetük az autópálya, tempójuk halálos. Autótolvajok, zsarolók, gyilkosok ellenfelei. A Cobra 11 emberei éjjel-nappal bevetésre készek a biztonságunkért” – ismerős?
Rekordmennyiségű autót tört össze a német sorozat 1
A Cobra 11 című televíziós sorozat eddigi 260 epizódjában 4500 autót törtek össze, köztük egy 9 millió eurót (2,8 milliárd forint) érő Maybach Fulda Exelerót (4,4 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, ami 700 lóerős V12-es motorjának köszönhető) – közölte az RTL német tévécsatorna abból az alkalomból, hogy csütörtökön adásba kerül a 18 éve futó akciódús krimi 24. szériájának első része.
Rekordmennyiségű autót tört össze a német sorozat 2
Maybach Exelero
A nézők kedvéért ripityára tört luxusmodellek között nevezte meg a csatorna a Lamborghini Gallardót, a Maserati GT-t, a Porsche Panamerát, az Audi R8-at, a Porsche 917-et és a Ford GT40-et. Az összetört autók összértékét nem árulták el.
A látványos karambolokat a legkülönbözőbb kameraállásokból filmezik, akár 16 kamerával is, amelyeket ütés- és tűzálló dobozok védelmeznek az ütközések közben. A 261. részben Vinzenz Kiefer személyében ismét új társat kap a sikersorozat állandó szereplője, a 47 éves, török származású Erdogan Atalay (Semir Gerkhan), aki gyakorlatilag a kezdetektől jelen van. Mint az RTL kedden közölte, egyelőre nem tudják megjósolni, meddig fut még a sorozat. 
Bár a nézettség csökkenőben van, a kölni autópálya-rendőrség egyik őrsének munkáját bemutató akciósorozatnak még mindig sok a nézője és terebélyes a rajongói tábora. Mint a csatornánál elmondták, a két főszereplőt alakító színészek maguk döntik el, hogy meddig maradnak autópálya-rendőrök. A török Atalay kijelentette, hogy amíg a nézők örömüket lelik benne, ő hű marad a Cobra 11-hez. Csak az Action Concept nevű düsseldorfi produkciós cégnél százan dolgoznak a sorozaton, amelyet a világ 120 országába adtak el.

Szavazás

Szoktad nézni a Cobra 11-et?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • Huny

    Azért nem kell túlozni, a Maybach Exelero csak szerepelt a sorozatban egy akció jelenetnél és jobban vigyáztak rá mint a szemük fényére, annak idején még egy riport is készült róla, ez volt a legdrágább autó a sorozatban. Ha baja esett volna az autónak valószínüleg az az utolsó epizód lett volna.

  • xxlpityu

    Szuperautók, amik összetörnek? Hagyjuk már a hülyeséget, mikor az e46-os BMW volt a “szolgálati verda”, akkor minden törős jelenetben a már akkor is filléres ócskavas kategóriának számító e36-ost törték folyton….no nekem eddig tartott a “körzetük az autópálya….”. Ez ugye nem tegnap volt, de akkoriban rendre scorpiókat, omegákat, vectrákat zúztak le, kb: 5 eurós költségvetéssel. Semir csajának a skoda felíciája pedig az ottani nettókat nézve már akkor is gázos volt. Kíváncsi vagyok, Semir mikor mehet el korkedvezményes nyugdíjba, ha már nekünk nem jött össze(egyelőre).

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.