A Suzukikat már számos nézőpontból megközelítettük, de eddig még nem foglalkoztunk azzal, hogy melyek azok a modellek, amik némi átalakítás követően, úgy robbantják a szélvédőre az agyvelőt, mint Vincent Vega a Ponyvaregényben.

Suzuki Swift 1,6 Sport

Suzuki Ignis Super1600

Suzuki SX4 WRC - Az 320 lóerős, 2,0 literes turbós SX4 fejlesztését az után kezdte el a Suzuki WRC miután 2007-ben sikerült megnyerniük a Junior World Rally Championship-et, a JWRC-t. 2008-ban álltak először élesben is rajthoz az SX4-el. Az év első felében sok műszaki probléma adódott az autóval, ami új konstrukció lévén várható volt. Nem elfelejthető, hogy a Suzukinak a WRC sorozatban semmi tapasztalata nem volt. A világbajnokság nyári szünetében a finn rally előtt a kocsit szinte teljesen újjáépítették az addigi tapasztalatok alapján, ami meg is látszott az eredményekben. Az SX4 WRC sokkal megbízhatóbb lett. Az utolsó hat futamot mindkét versenyző befejezte. Az év végén P-G Andersson a 12-ik helyezést érte el 12 ponttal, míg csapattársa Toni Gardemeister a 13-ik helyet 10 ponttal.

Suzuki Kizashi

Suzuki Hayabusa Sport Prototype

Suzuki Escudo Pikes Peak

Melyiknek kennéd el a száját úgy istenigazából?

  • Suzuki Escudo Pikes Peak34%
  • Suzuki SX4 WRC 23%
  • Suzuki Hayabusa Sport Prototype12%
  • Suzuki Swift 1,6 Sport12%
  • Suzuki Ignis Super160010%
  • Suzuki Kizashi9%

Melyiknek kennéd el a száját úgy istenigazából?


*ez a kategória a feltöltős, nitrós motorral, de széria karosszériával szerelt járműveké.