Suzukik, amik nem viccelnek

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.03.20. 13.15

Japán versenylovak, amik gázadásra torzítják az arcot és az emberbe szorítják a levegőt.

A Suzukikat már számos nézőpontból megközelítettük, de eddig még nem foglalkoztunk azzal, hogy melyek azok a modellek, amik némi átalakítás követően, úgy robbantják a szélvédőre az agyvelőt, mint Vincent Vega a Ponyvaregényben.

Suzuki Swift 1,6 Sport

Suzuki Ignis Super1600

Suzuki SX4 WRC - Az 320 lóerős, 2,0 literes turbós SX4 fejlesztését az után kezdte el a Suzuki WRC miután 2007-ben sikerült megnyerniük a Junior World Rally Championship-et, a JWRC-t. 2008-ban álltak először élesben is rajthoz az SX4-el. Az év első felében sok műszaki probléma adódott az autóval, ami új konstrukció lévén várható volt. Nem elfelejthető, hogy a Suzukinak a WRC sorozatban semmi tapasztalata nem volt. A világbajnokság nyári szünetében a finn rally előtt a kocsit szinte teljesen újjáépítették az addigi tapasztalatok alapján, ami meg is látszott az eredményekben. Az SX4 WRC sokkal megbízhatóbb lett. Az utolsó hat futamot mindkét versenyző befejezte. Az év végén P-G Andersson a 12-ik helyezést érte el 12 ponttal, míg csapattársa Toni Gardemeister a 13-ik helyet 10 ponttal.

Suzuki Kizashi

Suzuki Hayabusa Sport Prototype

Suzuki Escudo Pikes Peak

Szavazás

Melyiknek kennéd el a száját úgy istenigazából?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...
*ez a kategória a feltöltős, nitrós motorral, de széria karosszériával szerelt járműveké. 

Kommentek

  • Guillotinee

    Az Escudo egy állat….

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmód-családja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.