A 911 GT3 1999 óta alakít ki függőséget a sportautók rajongói közt. De 14 145 autó után a szerelem lanyhulhat, mert az ötödik generáció kizárólag hétfokozatú, duplakuplungos automata váltóval érhető el. 

A 911 GT3 képes 3,5 másodperc alatt elérni a 100 km/órás tempót. Legnagyobb sebessége 315 km/óra

Az új fejlesztésű gép a GT3-as Porschék közül először kapott közvetlen benzinbefecskendezést. A 3,8 literes benzines a Carrera S motorján alapul, de kevés alkatrészük egyezik meg. A magas fordulatszám tartós elviselésére a Porsche kovácsolt alumíniumdugattyúkat és titán hajtókarokat vet be, továbbá a szelepvezérlést is görgős szelephimbákra bízta. Nem csak a határolás van magasabban 500 fordulattal, mint a 435 lóerős elődben, a szénné forgatható motor erősebb is lett 40 lóerővel.

Felárért a GT3 elöl 410 mm, hátul 390 mm átmérőjű, szénszálerősítésű kerámia féktárcsákkal lassul. Szériában 380-as acéltárcsa jár elöl-hátul

Az erősebb motor hatására 3,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra a kocsi, végsebessége pedig 315 km/óra, és ennél a modellnél alkalmaz a stuttgarti márka először hátsókerék-kormányzást. Hátul a szokványos kormányösszekötőket két elektromechanikus működtető szerkezet (aktuátor) helyettesíti, amelyekkel a hátsó kerekek – sebességtől függően – az elsőkkel ellentétes és párhuzamos irányba is elfordíthatóak, maximum 1,5 fokkal. 
Gyorsan vezetve az első és a hátsó kerekek összjátéka javítja a GT3 stabilitását… kíváncsi vagy átfogó Porsche GT3 tesztünkre? Akkor ne habozz, kattints ide!