Öt dolog, amit megtehetsz egy Simsonnal!

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.03.07. 18.15

A KGST piac kétkerekű csodája, ami sokak számára jelentett, és jelent ma is belépőt a motorozás világába. mert minden srác életében eljön az idő, amikor a stratégiai testrészekben felgyülemlett férfihormon felébreszti a száguldás iránti vágyat.

Simson! A KGST piac kétkerekű csodája, ami sokak számára jelentett, és jelent ma is belépőt a motorozás világába. mert minden srác életében eljön az idő, amikor a stratégiai testrészekben felgyülemlett férfihormon felébreszti a száguldás iránti vágyat. Ekkor már kevés a bringa, és a falu széli lejtő. Motor hajtotta gép kell, és nem holmi banyataligákkal versengő, pedálos förmedvény.

Ebben a korban pedig állandóan ott ül a bal vállon a kíváncsiság ördöge. Vajon mit bír a Szimó? Mekkorát lehet vele ugratni, megy-e a gumiégetés? Hány emberrel indul még el, és vajon felállhatok az ülésre menet közben? Kínzó kérdések, amire a Youtube videótengerében halásztuk a válaszokat.

5. Gumifüstölés. Ha már a csúcson jársz, és megtettél mindent a teljesítménynövelés érdekében, akkor sima liba. A rezós pufóval, tirisztoros gyújtással, nagyobb fúvókákkal felvértezett karbival, no meg művészien reszelt leömlőkkel, esetleg növelt köbcentivel ez nem kihívás.


4. Ugratás. Ez már más tészta, a Simson alapját képező váz nem nagy barátja a repülésnek. Vagyis a repülést bírja, inkább a földre érkezést nem szereti. Mindegy, ennek ellenére, van aki próbálkozik a dologgal, kisebb, nagyobb sikerrel.

3. Egykerék! Lásd gumifüstölés, a feltételek ugyanazok, a kivitelezéshez több ügyesség kell, de megoldható.


2. Küszködni a beindítással. Bizony, ha nem kapja meg a törődést, a jó öreg Simson kegyetlen szerető, és büntet. Rúghatjuk, tolhatjuk egész nap, vagy az első műhelyig, vagy ízlés szerint, az első bontóig.


1. Nekivágni a világnak. Ez a legmerészebb kaland, valószínűleg még a tervezők fejében sem fordult meg, hogy ezekkel a gépekkel valaki tovább merészkedik a szomszéd település határánál. Ennek ellenére akadnak fanatikus Simson imádók, akik akár több ezer kilométert is letekernek két ütemmel csattogva.

Kommentek

  • dokipapa

    Szerintem ma is többet ér, mint az 50cm3-es kinai gagyik. Ha karban van tartva, nyugodtan lehet messzebbre is menni. Nekem több is volt, meg voltam elégedve velük. Hű maradtam a kgst mocikhoz, most is egy 1972-es MZ Trophyt hajtok……

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

A pesti autósok birkák, itt a fotós bizonyíték

Levelet kaptunk olvasónktól, akit – érthetően – bánt, hogy a pesti autósok nem tanulnak a büntetésekből, és direkt megszegik a szabályokat.

Filmbe illő balesetet videózott egy kamionos

Halálos iramban-i magaslatokat verdes az alábbi baleset, csak az a kár, hogy ez nem egy filmben történt.

F1: Massa csak tette, amit a mérnök mondott

Felipe Massa nagyon elégedetten nyilatkozott az Orosz Nagydíj időmérője után, a 6. helye azt mutatja, hogy a Williams immár versenyben van a Red Bull-lal.

Ricciardo: Az ötödik hely a legjobb, amit megszerezhetünk

A Red Bull továbbra is csak fut az élmezőny után, de Daniel Ricciardo igyekszik pozitívan hozzáállni a szezonhoz. Csapattársa, Max Verstappen viszont továbbra is küzd az autójával.

F1: Lakáscserében fogadott Massa, Ricciardo és Verstappen

A Red Bull pilótái és a williamses Felipe Massa a vasárnapi Orosz Nagydíjon az valószínűleg egymással küzd majd, a “házon belüli” csatának érdekes tétje lesz.

F1: Hamilton szuboptimális formában

Lewis Hamilton elismerte, hogy a Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén egyszerűen nem volt elég gyors, ugyanakkor az előzmények alapján a futamtól sem remélhet sokat.

Mindent túlél a Citroën WRC gépe

Igazán szédítő bukfenc után tért vissza Kris Meeke Citroën C3 WRC-je az argentin rali futamán.

Alonso: Megint tökéletes időmérőm volt

Fernando Alonso sosem fogy ki az öndicséretből, a szocsi kvalifikáció után a Honda-motort szidta és annak örült, hogy újonc csapattársát héttizeddel verte.

Kimi: Azért az első sor nem rossz a csapatnak

A Orosz Nagydíj időmérőjén Sebastian Vettel biztosította be a vasárnapi pole pozíciót, mögötte Kimi Raikkönen és Valtteri Bottas végzett. Az első három nyilatkozatai Szocsiból.

F1: A Ferrari kiütötte a Mercedest az időmérőn

A Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén a Ferrari “robbantott”, Sebastian Vettelé lett a pole-t, Kimi Räikkönen 2. helyével meglett a teljes első sor. A mercedeses Valtteri Bottas a 3., Lewis Hamilton szétesett.

Ritka Ferrarit emésztettek fel a lángok

Porrá égett egy korai Ferrari F40-es, az anyagi kár jelentős, az autó pótolhatatlan darabja az olasz sportkocsigyár történelmének.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

Meglepte leghűségesebb vevőjét a Lexus

100 évesen a 25-ödik Lexusát készült megvásárolni, ezért a japán gyártó egy igazán különleges darabot készített hűséges vevőjének.

F1: A Ferrari megint verte a Mercedest

A Forma-1-es Orosz Nagydíj utolsó szabadedzésén is határozott előnnyel verte a Ferrari a Mercedest, Sebastian Vettel a leggyorsabb, Lewis Hamilton csak a 4.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.