Öt dolog, amit megtehetsz egy Simsonnal!

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.03.07. 18.15

A KGST piac kétkerekű csodája, ami sokak számára jelentett, és jelent ma is belépőt a motorozás világába. mert minden srác életében eljön az idő, amikor a stratégiai testrészekben felgyülemlett férfihormon felébreszti a száguldás iránti vágyat.

Simson! A KGST piac kétkerekű csodája, ami sokak számára jelentett, és jelent ma is belépőt a motorozás világába. mert minden srác életében eljön az idő, amikor a stratégiai testrészekben felgyülemlett férfihormon felébreszti a száguldás iránti vágyat. Ekkor már kevés a bringa, és a falu széli lejtő. Motor hajtotta gép kell, és nem holmi banyataligákkal versengő, pedálos förmedvény.

Ebben a korban pedig állandóan ott ül a bal vállon a kíváncsiság ördöge. Vajon mit bír a Szimó? Mekkorát lehet vele ugratni, megy-e a gumiégetés? Hány emberrel indul még el, és vajon felállhatok az ülésre menet közben? Kínzó kérdések, amire a Youtube videótengerében halásztuk a válaszokat.

5. Gumifüstölés. Ha már a csúcson jársz, és megtettél mindent a teljesítménynövelés érdekében, akkor sima liba. A rezós pufóval, tirisztoros gyújtással, nagyobb fúvókákkal felvértezett karbival, no meg művészien reszelt leömlőkkel, esetleg növelt köbcentivel ez nem kihívás.


4. Ugratás. Ez már más tészta, a Simson alapját képező váz nem nagy barátja a repülésnek. Vagyis a repülést bírja, inkább a földre érkezést nem szereti. Mindegy, ennek ellenére, van aki próbálkozik a dologgal, kisebb, nagyobb sikerrel.

3. Egykerék! Lásd gumifüstölés, a feltételek ugyanazok, a kivitelezéshez több ügyesség kell, de megoldható.


2. Küszködni a beindítással. Bizony, ha nem kapja meg a törődést, a jó öreg Simson kegyetlen szerető, és büntet. Rúghatjuk, tolhatjuk egész nap, vagy az első műhelyig, vagy ízlés szerint, az első bontóig.


1. Nekivágni a világnak. Ez a legmerészebb kaland, valószínűleg még a tervezők fejében sem fordult meg, hogy ezekkel a gépekkel valaki tovább merészkedik a szomszéd település határánál. Ennek ellenére akadnak fanatikus Simson imádók, akik akár több ezer kilométert is letekernek két ütemmel csattogva.

Kommentek

  • dokipapa

    Szerintem ma is többet ér, mint az 50cm3-es kinai gagyik. Ha karban van tartva, nyugodtan lehet messzebbre is menni. Nekem több is volt, meg voltam elégedve velük. Hű maradtam a kgst mocikhoz, most is egy 1972-es MZ Trophyt hajtok……

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.