Faltörő kos két keréken

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.02.18. 19.15

A hatvanas évekből építkező egyedi sportmotor, amit imád a közönség.

Tavaly szeptemberben a Stuttgarthoz közeli Leonberg (Németország) adott otthont a café racerök legjobban várt európai versenyének, a Glemseck 101-nek. A Triumph által szponzorált rendezvényt 2013-ban már nyolcadik alkalommal rendezték meg, és ahová ellátogatott az ’50-es, ’60-as évek sportmotorjai iránt rajongók színe-java. 
Sokan próbálják ki magukat a 200 méteres gyorsulási versenyen, ahol saját építésű motorbiciklikkel állnak a startvonalhoz. 
Az egyik legérdekesebb, és egyben legádázabb kinézetű modellt a Lucky Cat Garage állította rajthoz, a Sonic Seb által készített Sprint Beemert. 
Az 1960-as években gyártott, BMW /2-es motorkerékpár vázára épült a Sprint Beemer sajnos a második fordulóban meghibásodás miatt feladni kényszerült a viadalt, de az építő legnagyobb meglepetésre ez  motor kapta meg a közönségdíjat, így az extrém formaterv meghozta gyümölcsét. A motor pontos teljesítményéről nem szóltak a hírek. 
Hat hónap alatt készült el a kétkerekű, de Sonic Seb mégsem tudott rajthoz állni, mert 1 héttel a verseny előtt bokasérülést szenvedett bringázás közben, így barátja, Sylvain Berneron pattant a Beemer nyergébe. 
1:05-től látható a videón a Sprint Beemer.

Kommentek

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

Kitakarította az autóját, azonnal milliomos lett

Autója takarítása közben talált meg egy rég elveszett lottószelvényt, és lett egy csapásra milliomos egy nagypapa a kelet-ausztráliai Newcastle-ben.

F1: Hamilton a Merci szépségére épít

Lewis Hamilton szerint a Mercedes 2017-es Forma-1-es autója mindenki másénál jobban néz ki, ezért a bajnokságban is az élen lehet a helye.

Elkormányoz, ha veszélyt szimatol a Volvo új szabadidőjárműve

Folytatja biztonságtechnológiai offenzíváját a Volvo. A hamarosan színre lépő XC60 fedélzetén olyan ütközésmegelőző rendszer működik, amely kikerüli az akadályt.

Alonso: Ilyen kezdés után nehéz mit mondani

Fernando Alonso a műszaki hibákat hozó első tesztnap után nem tudott sok jót mondani a McLaren-Hondáról. A lehető leggyorsabb javítást kéri a csapattól.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbálják magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.