500 lóerős BMW, papagájnak öltöztetve

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.02.12. 19.45

Merész húzás volt ez a színkombináció, de mi arra vagyunk kíváncsiak nektek tetszik-e?

A tuning vonal mindig kényes téma, mert leginkább ízlés kérdése, hogy kinek mi tetszik. Most főleg a ti véleményetekre vagyunk kíváncsiak ennek a vérnarancs (?) és fehér színeben pompázó BMW M6 kupé ügyében. A szavazást a cikk végén találhatjátok, de addig is néhány információ az autóról. 
Nem túlságosan eltalált a színkompozíció, mint mondjuk a Bugatti Veyronon, de feltételezem, itt a feltűnéskeltés volt a cél, amit remekül megoldottak. Az utastéreben viszont lehetett volna még mit csiszolni.
A képen látható 2007-es BMW M6-os a “21st Century Auto Group” autószalonban (New Jersey, USA) várja új gazdáját. A műszerfal 46 600 futott kilométert mutat, az árcédulára pedig 32 995 dollárt írtak, ami átszámítva 7,5 millió forint. Itthon a 2006-2007-es évjáratú, használt, 507 lóerős, 5,0 literes V10-es motorral szerelt M6-os modellek 7,5 és 9 millió forint között mozognak. 
FRISS, FORRÓ, ÉRDEKES: 

Szavazás

Bejön a narancssárga BMW?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • Levrone

    Hát hogyne tetszene. Ha Győzike lennék, azonnal beújítanám. Viccet félretéve, tragédia. Annyira sufnijellege van, hogy az fáj.

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

A pesti autósok birkák, itt a fotós bizonyíték

Levelet kaptunk olvasónktól, akit – érthetően – bánt, hogy a pesti autósok nem tanulnak a büntetésekből, és direkt megszegik a szabályokat.

Filmbe illő balesetet videózott egy kamionos

Halálos iramban-i magaslatokat verdes az alábbi baleset, csak az a kár, hogy ez nem egy filmben történt.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

Meglepte leghűségesebb vevőjét a Lexus

100 évesen a 25-ödik Lexusát készült megvásárolni, ezért a japán gyártó egy igazán különleges darabot készített hűséges vevőjének.

F1: A Ferrari megint verte a Mercedest

A Forma-1-es Orosz Nagydíj utolsó szabadedzésén is határozott előnnyel verte a Ferrari a Mercedest, Sebastian Vettel a leggyorsabb, Lewis Hamilton csak a 4.

300 km/h fölött hasít az új Alpina kupé

Bemutatta legfrissebb újdonságát az Alpina. A B4 S Bi-Turbo a BMW M4 költséges alternatívája.

F1: Milliárdos veszteséget hoz a szabálymódosítás

A Force Indiánál a legkevésbé sem örülnek a versenyzői nevek és rajtszámok megjelenítéséről szóló szigorításnak, dollármilliókban mérhető veszteséget jelenthet az újítás.

Autógyári munkásnak állt a Facebook-vezér

Mark Zuckerberg a Ford dearbroni gyárában járt, ahol még a munkából is kivette a részét a Ford F-150-eseket előállító üzemben.

F1: Háromtizeden belül a Mercedes, a Ferrari és a Renault

A Nemzetközi Automobil Szövetség számításai szerint három gyártó erőforrása egyenlő szintre ért, csak a Honda van lemaradásban.

Így lopnak el pár perc alatt egy X5-ös BMW-t

Pár perc alatt lopnak nagy értékű autókat Angliában, a módszer végtelenül egyszerű.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.