Borzasztó autómásolat 2 millióért

Lamborghini Murcielago LP640 replika

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.02.03. 16.15

Kétmillió forintnak megfelelő valutáért eladó a képeken látható, alufóliába tekert Murcielago-másolat.

Volt már szerencsénék jó pár borzasztó Lamborghini-replikához, mint például ahhoz a fehér Reventonhoz, ami Chevy Camaro-alapokra lett felhúzva, vagy a matt szürke Gallardo-másolathoz, amit durván 7 000 dollárért (1,6 millió forint) kínáltak egy aukciós oldalon, és az 1996-os Dodge Stratus alvázára épült.
De a most következő Lamborghini Murcielago LP640 Roadster-másolat túltesz az imént említett autók bármelyikén, nem csak rondaságban, hanem teljesítményben is. 
A donorautó ebben az esetben is a Dodge Stratus volt, aminek a motorháza 3,0 literes V6-os, 205 lóerős blokkot rejt, de építője ígérete szerint: “érzésre 300 lóerő feletti”. :) 
A Murcielago-replikát az optimista tulaj 9 000 dollárért, átszámítva 2 millió forintért kínálja eladásra, ami tekintve, hogy úgy néz ki az autó, mintha háztartási alufóliába lenne betekerve, enyhén szólva is túlzás – de lehet, hogy csak nekem nem éléggé kifinomult az ízlésem. 
Az eredeti, 2006-os Lamborghini Murcielago LP640 nevében hordozza motorja tulajdonságait: a két betű a hosszában beépített középmotorra (Longitudinale Posteriore), míg a 640 annak teljesítményére (lóerő) vonatkozik. A V12-es erőforrás furatának, löketének megnövelésével, és a főtengely cseréjével a 2001-ben bemutatott Murcielago hengerűrtartalma 6,2-ről 6,5 literre nőtt.
Az erősebb blokk a menetteljesítményekben is meglátszik, az LP640 0,4 másodpercet ver a “hagyományos” Murcielagóra, azaz 3,4 másodperc alatt sprintel 0-ról 100 km/órára. Az olasz jármű végsebessége 338 km/óra. 
A Roadster, nyitott tetős változat hasonló paraméterekkel bír, mint kupé testvére.

Szavazás

Szerintetek megér ez a replika 2 millát?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • Kempelen10.

    Garázsgéza edisön.

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

Kitakarította az autóját, azonnal milliomos lett

Autója takarítása közben talált meg egy rég elveszett lottószelvényt, és lett egy csapásra milliomos egy nagypapa a kelet-ausztráliai Newcastle-ben.

F1: Hamilton a Merci szépségére épít

Lewis Hamilton szerint a Mercedes 2017-es Forma-1-es autója mindenki másénál jobban néz ki, ezért a bajnokságban is az élen lehet a helye.

Elkormányoz, ha veszélyt szimatol a Volvo új szabadidőjárműve

Folytatja biztonságtechnológiai offenzíváját a Volvo. A hamarosan színre lépő XC60 fedélzetén olyan ütközésmegelőző rendszer működik, amely kikerüli az akadályt.

Alonso: Ilyen kezdés után nehéz mit mondani

Fernando Alonso a műszaki hibákat hozó első tesztnap után nem tudott sok jót mondani a McLaren-Hondáról. A lehető leggyorsabb javítást kéri a csapattól.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbálják magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.