100 milliós baleset, a biztosító nem fizet!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.02.03. 20.15

Busszal ütközött össze a 700 lóerős Lamborghini, a biztosító pedig nem fizeti ki a kárt. Kíváncsi vagy, miért nem? Cikkükből kiderül.

Ennyi maradt a 100 millió forintot érő Lamborghiniből Kínában. A szemtanuk szerint egy motorost akart megelőzni a sofőr, ekkor ütközött a szembejövő busszal. 
Azt gondolnánk, hogy egy 700 lóerős autóval az előzést szemvillanásnyi idő alatt le lehet tudni, de úgy látszik, van az a helyzet, mikor már nem segít a sok száz lóerő, mert túl közel van a busz, a fizika törvényeit pedig nem lehet felülírni.
A Lamborghini sofőrje megúszta sérülés nélkül, a buszon utazok közül néhány utast könnyebb sérüléssel szállítottak kórházba. Az Arancio Argos (narancs) színben pompázó Aventador bizony csúnyán összerongyolódott, a jobb oldali ajtó és a futómű is teljesen leszakadt. 
Akarjátok látni a legborzasztóbb Lamborghini másolatot? Itt megtaláljátok! 
Az autóban keletkezett kárt állítólag nem fedezi a biztosító, mert valamilyen okból nem volt rendszám a méregdrága olasz sportkocsin.

Kommentek

  • Guevara

    700 lóerő elmebeteg teljesítmény utcára és ráadásul bárki megveheti, akinek van 100 milliója, meg jogsija. Igazából semmi meglepő nincs már az ilyen totálkáros Lamborghiniből sértetlenül kiszálló vezetős cikkekben. Nem (csak) a vezetési tudás hiányzik a karambolozó Lambó tulajdonosokból, hanem az önmérséklet (is).

  • m3246

    ugyanannyit vezettem 700 lóerős Aventadort, mint aki azt állítja, hogy az ereje elmebeteg teljesítmény… elmondanám, hogy az Aventador kezelhetőségével semmi probléma sincs, kényelmesen és könnyen vezethető az összes normális társával együtt, ezt is max onnan tudom hogy 22 éve napi szinten foglalkozom autókkal… 400 lóerő én magam se vezettem még utcai autót, azzal se volt semmi gond, egyes egyedül a vezető fejével vannak gondok minden esetben… valamint nagyon gyorsan hozzátenném, hogy nézzél meg egy tényeket vagy bármely hasonló magyar hírműsort, hány halálos karambolról lesz benne összefoglaló, kb 80-150 lóerős autókkal… ezek szerint 85 lóerős is már elmebeteg teljesítmény ráadásul bárki megveheti akinek van x milliója… na jó zárjuk is le, kizárólag fejben dől el minden, s azt is hozzátenném, ha előzni kell inkább egy Aventadorral tenném, mint egy Corsaval és társaival!

  • N.JOZEF44

    +IS ÉRDEMLI AZ ILYEN GYÖKÉR! CSAK AZ A SZOMORÚ HOGY AZ ILYEN FÉRGEKNEK EZ A KIADÁS VALÓSZINÜLEG +SE KOTTYAN!

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-s idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.