Van halálbiztos autó? Igen, és most eladó!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.01.31. 19.15

Tarantino rendezte a 2007-es “Halálbiztos” című filmet, aminek az egyik főszereplőjét most meg lehet vásárolni.

Quentin Tarantino az egyik legmegosztóbb hollywoodi rendező, filmjei mindig nagy port kavarnak, főleg szókimondóságuk és sokszor gyomorforgató jeleneteik miatt, de valahogy mégis olyan egyedi látásmóddal nyúl a témákhoz, hogy garantált a kasszasiker.
Tarantino rendezte a 2007-es “Halálbiztos” című filmet, ami Grindhouse* “stílusban” készült, a főszerepet pedig Kurt Russell és Zoe Bell játszotta. A film vegyes kritikákat kapott, és a rajongókat is jobban megosztotta, mint eddig bármelyik film, ami az amerikai rendező kezei közül került ki. Ugyanakkor dicsérték Kurt Russell játékát és karakterének kidolgozottságát.
A filmnek volt autós főszereplője is, egy 1970-es Chevrolet Nova, Stuntman Mike (Kurt Russell) koponyával díszített járgánya. Összesen hét darabot használtak a forgatáson a Novából, és mára mindössze egy példánya maradt meg, amit most az ebay-en kínálnak eladásra, 39 000 dollárért (9 millió forint). 
A motorház alatt az a Chevy 350-es V8-as blokk található, mint amit abba a Maseratiba építettek be, amiről éppen ma írtunk. 

Az autó egyébként teljesen üzemképes, rendszeresen használták és szervizelték, viszont forgalomba nem helyezhető az átalakítások miatt, így a leendő tulajdonos csak versenypályán próbálhatja ki, milyen érzés egy Tarantino-filmben “szerepelni”.
A Grindhouse nem stílus és nem műfaj, hanem gyűjtőfogalom. Bizonyos illegális vetítéstípusokra használták először (Amerikában), aztán a hatvanas-hetvenes években a B (C, Z) kategóriájú szennyfilmeket vetítő, rosszhírű környéken tanyát ütő mozikat hívták így, ahol kizárólag felnőtteknek vetítettek filmeket, az ösztönökre és a zsigerekre ható egyszerű és primitív filmeket, melyeknek egyetlen célja volt: felcsigázni és kielégíteni a nézőket, adrenalint pumpálni beléjük és sokkolni őket, akármivel, de lehetőleg a legbizarrabb és legelvadultabb témákkal, amik kiszorultak a kultúra más területeiről, és okkal. – filmvilag.hu

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.