Ülések, amik a mennybe repítenek

Melyik a legszebb?

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.01.31. 17.45

Inkább pokolian gyors fotelek, vagy kifinomult versenyszékek, mintsem ülések. Döntsétek el ti, hogy melyik a legszebb!

Rég jelentkezünk már hasonló cikkel, de most ismét szeretnék kikérni véleményeteket. Legutóbb ugyebár a legrondább autót kellett kiválasztanotok a felsoroltak közül, így mielőtt rátérnénk aktuális témánkra, nézzük meg, melyik lett a szerintetek legcsúnyább személyautó. 
Összesen 4 527 (rekord!) szavazat érkezett, nézzük, melyik a három legrondább autó: 
2.- Pontiac Aztek (850)
1.- Fiat Multipla (1195) 

Mostani feladatotok pedig az, hogy a képek alapján eldöntsétek, melyik a legszebb ülés. A szavazást a cikk végén találjátok, hajrá! Természetesen kommentben jöhetnek a saját javaslatok is. 

Jaguar XJR X351


Aston Martin Vanquish


Spyker Spyder


Porsche 918 Spyder


Mercedes SLS


McLaren F1


Lamborghini Sesto Elemento


Fiat Abarth 500


Ferrari 599


BMW E36 M3


Audi RS4


Alfa Romeo 147/156 GTA


Pagani Huayra


Lexus LFA


Szavazás

Melyikbe ülnél bele legszívesebben nap, mint nap?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • menőmanó

    Hogy melyikbe ülnék bele és melyik tetszik, az két külön dolog, hiszen a kinézet nem ad számot a kényelemről és a tartásról. Arról nem is beszélve, hogy az ülés autóhoz tartozik, tehát ha beleülsz, akkor valószínűleg azt is fogod vezetni. Javíts ki ha tévedek!

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.