Részegen vezetett, megölte terhes barátnőjét

Meztelenül menekült az ütközés után

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.01.31. 06.00

Nem úszta meg a börtönbüntetést az az ausztrál férfi, akik ittasan, bedrogozva száguldozott a városban, majd miután balesetet szenvedett, a kocsiban hátrahagyta várandós menyasszonyát. A kismama és a magzat is meghalt.

Nem úszta meg a börtönbüntetést az az ausztrál férfi, akik ittasan, bedrogozva száguldozott a városban, majd miután balesetet szenvedett, a kocsiban hátrahagyta várandós menyasszonyát. A kismama és a magzat is meghalt. 
Hat év tíz hónap börtönbüntetésre ítélte a bíróság azt a 31 éves John James Cerutót, aki tavaly januárban ámokfutás, baleset helyszínének elhagyása, valamint segítségnyújtás elmulasztása miatt tartóztattak le az ausztráliai Adelaide városában. 
Ceruto tavaly januárban, érvényes jogosítvány nélkül, mintegy 130 km/óra sebességgel száguldott a Woodville Park nevű külvárosban. Elveszítette uralmát az autó felett, és egy fának, majd egy villanyoszlopnak ütközött. A férfi meztelenül elrohant a baleset helyszínéről, hátrahagyva súlyosan sérült menyasszonyát, a várandós Lisa Smith-t, aki kórházba szállítást követően, néhány órán belül 31 hetes magzatával együtt elhunyt. 
A 23 éves nő tragédiája annak idején komoly társadalmi vitát indított a meg nem született magzatok törvényi jogairól és védelmének szükségességéről. 
Ceruto, akit rövid időn belül elfogtak, alkoholos és kábítószeres befolyás alatt állt. 
Ügyvédjén keresztül azt vallotta, menyasszonyának hastáji fájdalmai voltak, ezért hajtott gyorsan, hogy beérjenek a kórházba. 
A bíróság szerint azonban azzal, hogy sem segítséget, sem lelki támaszt nem nyújtott a kismamának, hanem elmenekült, érdektelenségét és felelőtlenségét bizonyította. 
Az eredetileg szeptemberben meghozott, de most megfellebbezett határozatot a bíróság jóváhagyta, így Cerutónak hat év tíz hónapot kell eltöltenie a rácsok mögött. Legkorábban öt év öt hónap múlva szabadulhat.

Kommentek

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

Kitakarította az autóját, azonnal milliomos lett

Autója takarítása közben talált meg egy rég elveszett lottószelvényt, és lett egy csapásra milliomos egy nagypapa a kelet-ausztráliai Newcastle-ben.

F1: Hamilton a Merci szépségére épít

Lewis Hamilton szerint a Mercedes 2017-es Forma-1-es autója mindenki másénál jobban néz ki, ezért a bajnokságban is az élen lehet a helye.

Elkormányoz, ha veszélyt szimatol a Volvo új szabadidőjárműve

Folytatja biztonságtechnológiai offenzíváját a Volvo. A hamarosan színre lépő XC60 fedélzetén olyan ütközésmegelőző rendszer működik, amely kikerüli az akadályt.

Alonso: Ilyen kezdés után nehéz mit mondani

Fernando Alonso a műszaki hibákat hozó első tesztnap után nem tudott sok jót mondani a McLaren-Hondáról. A lehető leggyorsabb javítást kéri a csapattól.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbálják magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.