Életnagyságú játékautó 13 millióból

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.01.30. 10.15

Mélyen mindenkiben ott szunnyad a gyerek, de van, aki nem hagyja aludni, és életnagyságú játékautót épít magának.

Emlékeztek még gyerekkorotok játékautóira, amiket pedállal vagy lábbal kellett hajtani? Az elektromos változatokról a nyolcvanas évek apróságai (köztük én is) még csak nem is álmodhattak, hiszen azt sem tudtuk, hogy létezik olyan. Mikor aztán a ’90-es években egyre jobban elterjedtek az akkumulátoros, fröccsöntött gyerekautók, akkor már rég késő volt. Sóvárogva néztük a szomszéd kisfiút, ahogy a járdán hasít szülinapi ajándékával, mi pedig sajnos már rég kinőttük ezeket. Az élet kemény…
A brit John Bitmead azonban nem hagyta annyiban a dolgot, épített magának egy felnőtt méretre szabott játékautót, az úgynevezett “Cozy Coupe” kisautók mintájára, azonban ezt a változatot nem lábbal kell hajtani.
Az megszállott autómániás Bitmead öt hónapot töltött a projekttel, ami 35 000 fontjába került (13 millió forint). Míg az eredetit pedálok segítségével kell mozgásra bírni a gyerekeknek, a felnőtt változatban egy 800 köbcentis motor figyel, ami 17 másodperc alatt küldi 100 km/órára a túlméretés gyerekszoba-szökevényt. 
“Akármerre közlekedünk a járgánnyal, az emberek mindenhol mosolyognak, fényképeznek. Biztos vagyok benne, hogy eszükbe jut a gyerekkoruk. Egyszer felmerészkedtünk az autópályára is, na ott azért egy picit féltem” – mondja Mr. Bitmead.
A 48 éves férfinak testvére és legjobb barátja segített a Daewoo Matiz-alapokra épített színes kisautó megépítésében, amit nagyon szívesen bérbe adnának TV-műsorokhoz, filmekhez vagy fotózásokra, a befolyt összeget pedig jótékonysági célra ajánlanák fel.

Szavazás

Elvinnéd egy körre?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Hamilton: Undorító, amit Ricciardo csinál

Lewis Hamilton azt mondja, kizárt, hogy Daniel Ricciardóhoz hasonlóan cipőből pezsgőzzön a dobogón.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

F1: Bottasnak megígérték, hogy mehet a Mercedeshez

A Williams főnöknője, Claire Williams elárulta, hogy fel sem merült, hogy Valtteri Bottast ne engedjék el a Mercedeshez, tavaly ugyanis ígéretet tettek neki, ha alkalom adódik, mehet egy nagycsapathoz.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.