Autóevő szörnyetegek, egyenesen a pokolból!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.01.30. 13.15

Elképesztő és egyben borzasztó látvány, ahogy az acélfogak apró darabokra aprítják szegény járműveket.

Manapság a gyors és hatékony munkavégezés a legfontosabb a cégek számára, és aki felgyorsult világunkban nem veszi fel a tempót, az bizony előbb vagy utóbb lehúzhatja a rolót. Vegyük példának a német Hammel vállalatot, melynek fő profilja a hulladékfeldolgozás, amit mesteri szintre is emeltek. 
A cég két mobil eszközét emelném ki, amik úgy darálják le az autóroncsokat, mint húsdaráló a kolbászba valót. Elképesztő és egyben borzasztó látvány, ahogy az acélfogak apró darabokra aprítják szegény járműveket, és azonnal, futószalagon megy a konténerbe a végtermék. Desszertnek pár darab motorblokk már meg sem kottyan neki. 
És ez még csak a kisebb teljesítményű változat volt, a VB 950 MD “RED GIANT” (vörös óriás), ami egy Caterpillar C18-as, 700 lóerős dízelmotorral van szerelve, nyomatéka pedig 440 ezer Nm. 
A vörös óriás nagy testvére a VB 1500 DK, amiben két darab C18-as erőforrás gondoskodik arról, hogy akár 1 perc alatt forgáccsá tudjon őrölni, egy ML Mercedest. Nem hiszed el? Ez a vadállat durván 1 millió Nm nyomatékkal tépi szét áldozatát.

Mindez madártávlatból.


Galériánkban megtaláljátok a két típus pontos műszaki leírását. Csupán ide kell kattintani!

Kommentek

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

Kitakarította az autóját, azonnal milliomos lett

Autója takarítása közben talált meg egy rég elveszett lottószelvényt, és lett egy csapásra milliomos egy nagypapa a kelet-ausztráliai Newcastle-ben.

F1: Hamilton a Merci szépségére épít

Lewis Hamilton szerint a Mercedes 2017-es Forma-1-es autója mindenki másénál jobban néz ki, ezért a bajnokságban is az élen lehet a helye.

Elkormányoz, ha veszélyt szimatol a Volvo új szabadidőjárműve

Folytatja biztonságtechnológiai offenzíváját a Volvo. A hamarosan színre lépő XC60 fedélzetén olyan ütközésmegelőző rendszer működik, amely kikerüli az akadályt.

Alonso: Ilyen kezdés után nehéz mit mondani

Fernando Alonso a műszaki hibákat hozó első tesztnap után nem tudott sok jót mondani a McLaren-Hondáról. A lehető leggyorsabb javítást kéri a csapattól.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbálják magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.