Szegény ember Bugatti Veyronja

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.01.20. 11.00

Ki ne szeretne egy Bugatti Veyront? A probléma csak az, hogy 400 millióba kerül és borzasztó drága a fenntartása, ha nem csak a garázsban akarjuk nézegetni.

Ki na akarna egyet abból a sportautóból, ami már többször is elnyerte a világ leggyorsabbjának járó kitüntetést? Mindenki, akinek csak egy kevés benzin is keveredett a véréhez. Egyetlen probléma van ezzel, hogy a hétköznapi ember számára kizárólag a milliárdos lottóötös segíthet elérni az álomautót, ugyanis nem elég kicsengetni a 400 millió forint körüli vételárat, a Bugatti Veyron fenntartására is gondolni kell. 
Veyron-tulajdonosnak lenni nem olcsó hobbi, és minél tovább használja fülig érő szájjal az ember, annál drágább lesz. Egy garnitúra Bugatti Veyronra készült abroncs 8 millióba kerül, amit 4000 kilométerenként érdemes lecserélni a gyár ajánlása szerint. Amennyiben pedig véletlenül padkát sikerül érintőre venni, egy felni ára 2,5 millió forintba fáj. Mindezek mellé jön még a kötelező szerviz, ami 4,5 millió forint alkalmanként. Városban 30, országúton 15 literes a fogyasztás, de ha padlóig nyomjuk a gázpedált, képes 12 perc alatt üresre szippantani a tankot az 1001 lóerős, 8 literes W16-os fenevad.
Így jobb híján, van, aki megépíti magának saját szupersportautóját, ami picit sárga, picit savanyú, de az övé. Pontosan így történt ez Mexikóban is, ahol elkészítettek egy fekete Veyron-másolatot, amit a GTSpirit.com szerint, eladásra kínálnak. 
Sajnos azt nem tudni, milyen árcédula van a replikára akasztva, és pontos technikai részletekre sem bukkantunk, de az szinte biztos, hogy nem tudja a 407 km/órás végsebességet. Esetleg valaki felismeri, mi lehetett a donorautó?
Szeretnétek még látni Bugatti Veyron képére faragott autókat? Akkor kattintsatok az alábbi képre: 

Mindössze 85 lóerős, és arányai sem pontosak, de a lényeg úgyis a látszat, az pedig bődületes: íme a nép Veyronja, indiai Swiftből elkészítve.

Kommentek

  • Rick4

    Most akkor a GTSpirit, vagy a GTPlanet írta???

F1: A motoroslegendát is érdekelné a Mercedes-ülés

A MotoGP-veterán Valentino Rossi sem mondana nemet, ha a Mercedes-főnök Toto Wolff felhívná.

F1: Oválpályán repesztett Vettel és Räikkönen – videó

A Ferrari rég nem látott dolgot hozott tető alá: vasárnap az USA egyik legendás oválpályáján, Daytonában száguldottak a vörös Forma-1-es autók.

Ismét drágulnak az üzemanyagok

Nem áll meg a drágulás a kutakon, szerdán ismét emelkedik a benzin és a gázolaj ára.

Nézd meg a legújabb magyar KRESZ-táblát!

Új tábla az autósoknak: Magyarországon először az M7-es autópályán helyezték ki az elektromos autók töltési pontjáról informáló közúti jelzést.

Sportosítja terepkombiját a Volvo

A Polestar teljesítményoptimalizációs csomagot emelt hasú luxuskombijára is kiterjesztette a Volvo. A V90 Cross Country érdemben nem lett erősebb, viszont dinamikusabb.

Önvezető BMW-k lepik el München belvárosát

Önállóan közlekedő autók tesztelését kezdi jövőre München belvárosában a BMW.

Az új Fiat platójáról vadásztunk

A vadász legjobb barátja a kutyája és a fegyvere, őket pedig szorosan követi a sorban az autója. Ezért kipróbáltuk éles helyzetben, hogy boldogul a Fiat Fullback egy hivatásos vadász kezei között.

F1: Massa vállalná a Mercedes-munkát

Felipe Massa a Mercedes-ülés kedvéért simán visszatérne a nyugdíjból, igaz, nem lát sok esélyt arra, hogy őt válasszák.

Így változik az útdíjrendszer jövőre

Jövőre nem emelkednek a tömegközlekedési tarifák, és az úthasználati díjrendszerben sem lesz komoly változtatás.

Hidrogén hajthatja a Lexus új csúcsmodelljét

Brit sajtóértesülések szerint a Lexus LS utódmodellje nem is hibrid, hanem egyenesen hidrogén üzemanyagcellás lesz. A modell 2019-ben érkezik, addig még bármi megtörténhet.

F1: Wehrlein készen áll, hogy beüljön a Mercibe

A Mercedes neveltje, Pascal Wehrlein úgy gondolja, készen áll a kihívásra, ha Toto Wolffék úgy döntenek, vele pótolják a visszavonuló Nico Rosberget.

F1: Vettel nem készül a Mercedeshez

Sebastian Vettel azt mondja, nem pályázik Nico Rosberg megüresedett mercedeses ülésére, neki a Ferrarinál van dolga 2017-ben is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.