Melyik a valaha gyártott legrondább autó?

Döntsétek el ti!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.01.15. 07.00

A legcsúnyább autók, amikkel nem szívesen futnánk össze egy sötét mélygarázsban. De vajon melyik a legrusnyább?

Az, hogy mi szép vagy csúnya, nagyon szubjektív dolog, mi mégis megpróbáltuk összeszedni a legrondább autókat, amik sorra felbukkantak a világháló legkülönbözőbb autós oldalain, a “legcsúnyább járművek” toplista első 10 helyén. Most pedig rajtatok a sor, hogy eldöntsétek, az alábbi járgányok közül melyik a legcsúnyább. A szavazást a cikk végén találjátok. 

Subaru Impreza Casa Blanca - Az 1999-es kombi volt az első sportwagon, amit Japánban boxermotorral gyártottak. Limitált, 5000 darabos szériát készítettek belőle, 1999-től 2000-ig.


Az eltorzított Mercedes-motívumokból vasvillával összehányt karosszériát a mai napig lefagyva, arcán értetlen bambasággal reagálja le az egyszeri autóbuzi az utcai forgalomban. A kocsit 2004 óta gyártják, ma már egy meglepően jól sikerült facelift következtében közel nem ilyen rémisztő formában.

Pontiac Aztek - Nem véletlenül került a listára, ugyanis 2008-ban azt az autót választották világ legrondább autójának a brit Daily Telegraph olvasói. Az újság a száz valaha készült legcsúnyább autót választotta meg, és ennek a listának az élére került az amerikai szabadidős autó.

Pontiac Aztek – Nem véletlenül került a listára, ugyanis 2008-ban ezt az autót választották világ legrondább autójának a brit Daily Telegraph olvasói. Az újság a száz valaha készült legcsúnyább autót választotta meg, és ennek a listának az élére került az amerikai szabadidő-autó. 

Nissan Cube - A japán gyártó három generációt készített eddig a Cube-ból, de egyik sem lett szebb a másiknál. Már 1998 óta létezik a modell, amit főleg belpiacra szánt a Nissan, de az új modell elvileg már megérkezik Európába is.

Fiat Multipla - Az 1998-ban kijött, négy pár lámpájával teljesen pókszerű első széria még úgy volt csúnya, hogy lehetett rajongani ért. A 2004-es modellfrissítés után már csak unalmasan volt aránytalan a 2x3 üléssoros furcsaság.

Ferrari Pinin - A Pinifarina stúdió alapításának ötvenedik évfordulójára, még 1980-ban mutatták be a világ egyetlen ismert négyajtós Ferrari limuzinját. Eredetileg nem volt több üres, 1:1 arányú makettnél, de később beépítettek egy motort: az 512 BB 365 lóerős, 5,0 literes V12-esét. Mostani tulajdonosa 1,1 millió eurót (330 millió Ft) kér azért a kocsiért, aminél, akárhogy nézzük, csak szebb Ferrarik készültek.

Smart Fortwo - A mindenki által jól ismert, kétszemélyes kisautót 1998-tól kezdte el gyártani a Daimler, és azóta világszerte a városok utcaképének részévé vált. Praktikussága nagyban felülmúlja szépségét.

AMC Pacer - Az American Motors Corporation (AMC) gyártott 1975 és 1980 között. Az autó tervezése 1971-ben kezdődött meg, kerek formáival és nagy üvegfelületeivel alaposan kitűnt a kor többi autója közül. Volt belőle kombi változat is, ami képen látható.

Chrysler PT Cruiser - Az 1998-as tanulmányautó eredetileg Pronto Cruisernek hívták. A 2001-es sorozatgyártáskor már PT Cruiser néven futott, de a Chysler szerint nem a Prontót rövidítették PT-re, hanem a Personal Transportation-t, vagyis a személyszállítást.

Szavazás

Szerintetek melyik a legrondább?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • prs

    A Ferrari Pinin olyan mint egy Opel Senator makett. :-)
    Az Impreza Casa Blanca-ra azt hittem, ti vágtátok össze több autó fotóiból (az orra hasonlít a Lancia Lybrára, pl. csak ízlés nélkül)

  • vistvan62

    -ki mondta a cikkírónak, hogy a PT Cruiser ronda? Dögös verda!

  • SomogyiL

    Miért nincs a felsorolásban a Renault Twingo? A (csúnyábbik) Fiat Multipla ahhoz képest szexbomba …

  • nap

    Renault Thalia
    A rondaság mértékegysége.

  • sforisek

    Nem sok munkat fektetett ebbe a gyujtemenybe Erdős Norti.
    Ketto ezek kozul ami tenyleg csunya.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.