Melyik a valaha gyártott legrondább autó?

Döntsétek el ti!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.01.15. 07.00

A legcsúnyább autók, amikkel nem szívesen futnánk össze egy sötét mélygarázsban. De vajon melyik a legrusnyább?

Az, hogy mi szép vagy csúnya, nagyon szubjektív dolog, mi mégis megpróbáltuk összeszedni a legrondább autókat, amik sorra felbukkantak a világháló legkülönbözőbb autós oldalain, a “legcsúnyább járművek” toplista első 10 helyén. Most pedig rajtatok a sor, hogy eldöntsétek, az alábbi járgányok közül melyik a legcsúnyább. A szavazást a cikk végén találjátok. 

Subaru Impreza Casa Blanca - Az 1999-es kombi volt az első sportwagon, amit Japánban boxermotorral gyártottak. Limitált, 5000 darabos szériát készítettek belőle, 1999-től 2000-ig.


Az eltorzított Mercedes-motívumokból vasvillával összehányt karosszériát a mai napig lefagyva, arcán értetlen bambasággal reagálja le az egyszeri autóbuzi az utcai forgalomban. A kocsit 2004 óta gyártják, ma már egy meglepően jól sikerült facelift következtében közel nem ilyen rémisztő formában.

Pontiac Aztek - Nem véletlenül került a listára, ugyanis 2008-ban azt az autót választották világ legrondább autójának a brit Daily Telegraph olvasói. Az újság a száz valaha készült legcsúnyább autót választotta meg, és ennek a listának az élére került az amerikai szabadidős autó.

Pontiac Aztek – Nem véletlenül került a listára, ugyanis 2008-ban ezt az autót választották világ legrondább autójának a brit Daily Telegraph olvasói. Az újság a száz valaha készült legcsúnyább autót választotta meg, és ennek a listának az élére került az amerikai szabadidő-autó. 

Nissan Cube - A japán gyártó három generációt készített eddig a Cube-ból, de egyik sem lett szebb a másiknál. Már 1998 óta létezik a modell, amit főleg belpiacra szánt a Nissan, de az új modell elvileg már megérkezik Európába is.

Fiat Multipla - Az 1998-ban kijött, négy pár lámpájával teljesen pókszerű első széria még úgy volt csúnya, hogy lehetett rajongani ért. A 2004-es modellfrissítés után már csak unalmasan volt aránytalan a 2x3 üléssoros furcsaság.

Ferrari Pinin - A Pinifarina stúdió alapításának ötvenedik évfordulójára, még 1980-ban mutatták be a világ egyetlen ismert négyajtós Ferrari limuzinját. Eredetileg nem volt több üres, 1:1 arányú makettnél, de később beépítettek egy motort: az 512 BB 365 lóerős, 5,0 literes V12-esét. Mostani tulajdonosa 1,1 millió eurót (330 millió Ft) kér azért a kocsiért, aminél, akárhogy nézzük, csak szebb Ferrarik készültek.

Smart Fortwo - A mindenki által jól ismert, kétszemélyes kisautót 1998-tól kezdte el gyártani a Daimler, és azóta világszerte a városok utcaképének részévé vált. Praktikussága nagyban felülmúlja szépségét.

AMC Pacer - Az American Motors Corporation (AMC) gyártott 1975 és 1980 között. Az autó tervezése 1971-ben kezdődött meg, kerek formáival és nagy üvegfelületeivel alaposan kitűnt a kor többi autója közül. Volt belőle kombi változat is, ami képen látható.

Chrysler PT Cruiser - Az 1998-as tanulmányautó eredetileg Pronto Cruisernek hívták. A 2001-es sorozatgyártáskor már PT Cruiser néven futott, de a Chysler szerint nem a Prontót rövidítették PT-re, hanem a Personal Transportation-t, vagyis a személyszállítást.

Szavazás

Szerintetek melyik a legrondább?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • prs

    A Ferrari Pinin olyan mint egy Opel Senator makett. :-)
    Az Impreza Casa Blanca-ra azt hittem, ti vágtátok össze több autó fotóiból (az orra hasonlít a Lancia Lybrára, pl. csak ízlés nélkül)

  • vistvan62

    -ki mondta a cikkírónak, hogy a PT Cruiser ronda? Dögös verda!

  • SomogyiL

    Miért nincs a felsorolásban a Renault Twingo? A (csúnyábbik) Fiat Multipla ahhoz képest szexbomba …

  • nap

    Renault Thalia
    A rondaság mértékegysége.

  • sforisek

    Nem sok munkat fektetett ebbe a gyujtemenybe Erdős Norti.
    Ketto ezek kozul ami tenyleg csunya.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.