2013 legőrültebb tuing autói

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.01.01. 20.00

Az elmúlt év legerősebb autói, melyek motorháza alatt olyan vadállatok lapulnak, amik azonnal letépik az arcod.

A 2013-as év sem telt el úgy, hogy ne írhattunk volna nektek bivalyerős autókról. Tavaly több világmárka is előrukkolt olyan modellekkel, amiktől a földön koppant az állunk. A Ferrari elkészítette az Enzo utód LaFerrarit, amiből már az összes darab elkelt, a Porsche szétzúzta a Nürburgring körrekordját a 918 Spyderrel, és ne felejtsük ki a sorból a McLaren P1-est se.
De vannak szép számmal, akik nem elégetek meg a gyári autók teljesítményével – itt most nem a fent felsorolt három példányról lesz szó -, és brutálisan erős tuingot készítettek, hogy ők legyenek a legtökösebb legények talajon. Nézzük meg melyek voltak 2013 legdurvább tuning autói.
Mitsubishi Lancer Evo IX – 870 lóerő
4,6 másodperc alatt éri el a 200 km/órás sebességet.


VW Polo Mk1 – körülbelül 1200 lóerő
Ez a Polo bizony jobban hasít, mint a Bugatti Veyron Super Sport, ami 14,6 másodperc alatt gyorsul fel 300 km/órára, az átalakított kisautónak ehhez elég 10 másodperc is.
Viper – 1400 lóerő
A 8 literes V10-es motort két turbó lélegezteti, ezeknek köszönheti pokoli erejét.
Nissan Skyline GTR 32 – 1500 lóerő
Megfelelő abroncsokkal, és egy tehetséges pilótával a volán mögött ez a japán vas 1,2 másodper alatt van 100 kilométer/órán.
Nissan GT-R – körülbelül 1800 lóerő
1,72 másodperc alatt tudja le a 0-100 km/órás sprintet.
“Dirty Bird” Ford Falcon – durván 2600 lóerő
Az 1476 kilogrammos autó orrában egy 7,4 literes, turbókkal megerősített blokk várja, hogy a világra szabadíthassa az apokalipszist. A pokoli dragster súlya megegyezik a Ferrari 458 Italia tömegével.

Szavazás

Neked melyik jön be a legjobban?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

F1: Esőnapot hirdetett Barcelona

A jövő hétfőn kezdődik a Forma-1-es tesztelés, amelyen a Pirelli kérésére a nyolcból egy napon vizes pályán mennek majd az autók. A barcelonai pálya bejelentette, mikor locsolnak.

Milliárdos papával könnyebb az F1-be jutni

A Williamsnél idén bemutatkozó 18 éves újonc, Lance Stroll nem tagadja, hogy édesapja anyagi támogatása sokat segített a Forma-1-be való eljutásban, igaz, tehetséget azért nem ő vett neki.

F1: Ki lesz a Red Bull tartalékosa?

A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko elmondta, kit ültetnének a nagycsapat autójába, ha Daniel Ricciardo vagy Max Verstappen kidőlne valamiért.

Minden autóba nyomkövetőt kell szerelni Kínában

Minden gépjárműbe műholdas nyomkövetőt kell szerelni az északnyugat-kínai Hszincsiang-Ujgur autonóm körzet egyik prefektúrájában a terrorizmus elleni küzdelem keretében.

F1: Világbajnok tanácsadó segíti Bottast

A 2017-re a Mercedeshez szerződött Valtteri Bottas nagyon örül neki, hogy a kétszeres világbajnok Mika Häkkinen segíti majd őt a háttérből.

SsangYong XAVL: új szabadidőjármű Koreából

Genfben mutatja be új SUV-tanulmányát a SsangYong. Az egykori Korando szellemi utódja meglehetősen távol esett a fájától.

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.