A 2013-as év sem telt el úgy, hogy ne írhattunk volna nektek bivalyerős autókról. Tavaly több világmárka is előrukkolt olyan modellekkel, amiktől a földön koppant az állunk. A Ferrari elkészítette az Enzo utód LaFerrarit, amiből már az összes darab elkelt, a Porsche szétzúzta a Nürburgring körrekordját a 918 Spyderrel, és ne felejtsük ki a sorból a McLaren P1-est se.
De vannak szép számmal, akik nem elégetek meg a gyári autók teljesítményével – itt most nem a fent felsorolt három példányról lesz szó -, és brutálisan erős tuingot készítettek, hogy ők legyenek a legtökösebb legények talajon. Nézzük meg melyek voltak 2013 legdurvább tuning autói.
Mitsubishi Lancer Evo IX – 870 lóerő
4,6 másodperc alatt éri el a 200 km/órás sebességet.


VW Polo Mk1 – körülbelül 1200 lóerő
Ez a Polo bizony jobban hasít, mint a Bugatti Veyron Super Sport, ami 14,6 másodperc alatt gyorsul fel 300 km/órára, az átalakított kisautónak ehhez elég 10 másodperc is.
Viper – 1400 lóerő
A 8 literes V10-es motort két turbó lélegezteti, ezeknek köszönheti pokoli erejét.
Nissan Skyline GTR 32 – 1500 lóerő
Megfelelő abroncsokkal, és egy tehetséges pilótával a volán mögött ez a japán vas 1,2 másodper alatt van 100 kilométer/órán.
Nissan GT-R – körülbelül 1800 lóerő
1,72 másodperc alatt tudja le a 0-100 km/órás sprintet.
“Dirty Bird” Ford Falcon – durván 2600 lóerő
Az 1476 kilogrammos autó orrában egy 7,4 literes, turbókkal megerősített blokk várja, hogy a világra szabadíthassa az apokalipszist. A pokoli dragster súlya megegyezik a Ferrari 458 Italia tömegével.

Neked melyik jön be a legjobban?

  • Mitsubishi Lancer Evo IX30%
  • Nissan GT-R23%
  • Ford Falcon17%
  • VW Polo Mk113%
  • Viper10%
  • Nissan Skyline GTR 328%

Neked melyik jön be a legjobban?