Tíz év kóma, viccből

Kétségbeesett kísérlet az ittas vezetés ellen

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.12.10. 06.00

Amikor egy kandi kamerás humorista egy barátját már ötödször tartóztatták le ittas vezetés miatt, úgy döntött, saját eszközeivel veszi fel a harcot a megrögzött önpusztítás ellen. Filmje talán másokra is hatással lesz.

Tom Mabe online tréfamester legutóbbi munkáját nem a szórakoztatás, hanem az elrettentés motiválta. Egy meg nem nevezett barátját szerette volna leszoktatni arról, hogy ittasan a volán mögé üljön. Ezért felvett néhány statisztát, munkatársaival berendeztek egy kórházi szobát, és vártak. 

Nem tartott sokáig: az illetőre néhány nappal az előkészületek után ájultan találtak rá kisteherautója volánja mögött. Megfogták, becipelték a hamisított kórterembe, és türelmesen kivárták, amíg felébred. 
“Hall engem? Kórházban van, minden rendben lesz, máris küldök egy orvost” – mondta az álnővér a laposakat pislantó férfinak, aki az áldoktortól hamarosan meghallgathatta, hogy részegen karambolozott, és az elmúlt tíz évet kómában töltötte. A szervezők még kamu híreket is gyártottak, amiket levetítettek a kórteremben, hogy teljesen összezavarják a gondolatait szemlátomást lassan összegereblyéző alkoholistát. 
A végén a főszervező is bejött a szobába. A helyzet komolyságát mutatja, hogy egy perc után kizökkent szerepéből, és elkezdte ostorozni barátját felelőtlen viselkedéséért. “Elveszíthetted volna a lányodat! Tíz évet elpazarolhattál volna az életedből! Nem vicces! Abba kell hagynod…” 
A film végén nincs happy end, nincs megbánás, könnyes összeborulás. Talán ezért is terjed villámsebesen a neten; egyetlen nap alatt több mint két és fél millióan nézték meg. Ha közülük akár csak egy is leteszi a poharat, mielőtt autóba ül, már megérte.
Nyitóképünk illusztráció

Szavazás

Előfordult már, hogy ittasan ültél volán mögé?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

Kitakarította az autóját, azonnal milliomos lett

Autója takarítása közben talált meg egy rég elveszett lottószelvényt, és lett egy csapásra milliomos egy nagypapa a kelet-ausztráliai Newcastle-ben.

F1: Hamilton a Merci szépségére épít

Lewis Hamilton szerint a Mercedes 2017-es Forma-1-es autója mindenki másénál jobban néz ki, ezért a bajnokságban is az élen lehet a helye.

Elkormányoz, ha veszélyt szimatol a Volvo új szabadidőjárműve

Folytatja biztonságtechnológiai offenzíváját a Volvo. A hamarosan színre lépő XC60 fedélzetén olyan ütközésmegelőző rendszer működik, amely kikerüli az akadályt.

Alonso: Ilyen kezdés után nehéz mit mondani

Fernando Alonso a műszaki hibákat hozó első tesztnap után nem tudott sok jót mondani a McLaren-Hondáról. A lehető leggyorsabb javítást kéri a csapattól.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbálják magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.