Meztelenül táncolt a metrósínek között

Himbálva búcsúztatta a munkanapot

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.11.22. 16.00

Komoly fennakadást okozott a párizsi csúcsforgalomban az a férfi, aki kedden este minden ruhájától megszabadulva lemászott a metró alagútjába, és a sínek között mászkált.

Megbolondult a világ: miután a múlt hétvégén Chicagóban egy meztelen nő foglalt el egy metrószerelvényt, most Európa és az erősebbik nem volt soron. 


Kedden este fél nyolc körül, a párizsi 13-as vonalon egy férfi kivált a vonatra várakozók tömegéből, ledobta ruháját, és beugrott a sínek közé. A biztonsági emberek villámgyorsan véget vetettek a veszélyes játéknak, ám egy ellenirányú szerelvény egyik utasának sikerült lefotóznia a 750 voltos egyenáram alá helyezett, harmadik síntől centiméterekre egyensúlyozó, életével játszó férfit. 
Franciaországban egyébként a jelek szerint különös hagyománya van a tömegközlekedési eszközök alternatív felhasználásának: október utolsó napján, pirkadatkor részeg fiatalok egy cirkuszi lámát loptak el Bordeaux városában, és szálltak fel vele a helyi földalattira (videó a cikk végén), míg két héttel később Dijonban egy pónilovat vezetett fel gazdája a villamosra, hogy a lótenyésztést sújtó adóemelések ellen tiltakozzon – ha figyelmesen megnézzük a képet, látható, hogy a demonstrációból aktívan kivette a részét a ló. 
Ehhez képest a chicagói asszony, aki anyaszült meztelenül követelte, hogy adják át neki a vonat irányítását, mert ő a “metró istennője“, egészen normálisnak tűnik…
Cenzúrázatlan kép a Galériában

Szavazás

Tényleg megbolondult a világ?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.