Ilyen, mikor a hajtókar megöli a bulit

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.11.21. 19.45

A fiatal férfi a “vagy megy, vagy megszakad” nézetet vallja, szerencsétlen Nissan pedig ki is lehelte a lelkét az üres placcon.

Nem vagyok teljesen biztos a dologban, de nagyon úgy tűnik, hogy a srác elhatározta, megöli a Nissan 240SX-et. Hiába a kiszakadt szív, az aszfaltra folyó vér, nincs megállás – a fánkok nem festik fel magukat az útra.
Úgy látszik a fiatal férfi a “vagy megy, vagy megszakad” nézetet vallja, szerencsétlen Nissan pedig ki is lehelte a lelkét az üres placcon. A hajtókar szépen kikönyökölt és lassú, fájdalmas hörgéssel tette meg az autó az utolsó köröket. Ez garantált motorcsere, a tulajnak pedig szép kis összeggel csappan meg a malacperselye, ha újra normális állapotban szeretné látni a 240-est. 
A Nissan kimondottan az amerikai piacra készítette a legendás 240SX-et, amiből az első generációt (S13) 1989-1994 között gyártották, az S14 pedig 1995-ben váltotta fel a régi modellt, aminek 1998-ban készítették el az utolsó darabját. Az S13-ból három változat létezik, kupé, hatchback és kabrió, de mivel a kupé örvendett a legnagyobb népszerűségnek, így az S14-ből már csak 2 ajtós kupét készítettek.

Nissan 240SX S13

A motorház alatt megbújó erőforrás a modell egész történetét végigkövette, ugyanis 1989-től egészen 1998-ig ugyanazzal a motorral szerelték az autót (minimális technikai módosítással): a 2,4 literes, soros négyhengeres 140 lóerős blokkal. A japán sportautót 4 sebességes automata, vagy 5 sebességes manuális váltóval lehetett rendelni. Az alapból hátsókerék-hajtású S13-as 1992-től elérhető volt összkerekes változatban is, de csak a 3 ajtós hatchback kivitel. 

Nissan 240SX S14

Kommentek

  • Guillotine

    Nyugi!

    Ezeknek nincs lelke se érzése!
    Csak sok acél,gumi,meg műanyag.
    Pénz kérdése!
    Azt becsüljétek inkább aminek/akinek van lelke és vannak érzései!
    pl természet,állatok,anyukátok!

  • baki

    nem tudom mennyi idő telhetett el, de fura hogy csak úgy kikapta a megmaradt hajtókar darabot. nem volt süti?:)

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

F1: Videón Rosberg mercis búcsúkörei

A Mercedes a hétvégén Sindelfingenben ünnepelt, a visszavonuló Nico Rosberg megtette utolsó métereit a csapat színeiben.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

Mazda3: nemcsak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

F1: A motoroslegendát is érdekelné a Mercedes-ülés

A MotoGP-veterán Valentino Rossi sem mondana nemet, ha a Mercedes-főnök Toto Wolff felhívná.

F1: Oválpályán repesztett Vettel és Räikkönen – videó

A Ferrari rég nem látott dolgot hozott tető alá: vasárnap az USA egyik legendás oválpályáján, Daytonában száguldottak a vörös Forma-1-es autók.

Ismét drágulnak az üzemanyagok

Nem áll meg a drágulás a kutakon, szerdán ismét emelkedik a benzin és a gázolaj ára.

Nézd meg a legújabb magyar KRESZ-táblát!

Új tábla az autósoknak: Magyarországon először az M7-es autópályán helyezték ki az elektromos autók töltési pontjáról informáló közúti jelzést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.