Ilyen, mikor a hajtókar megöli a bulit

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.11.21. 19.45

A fiatal férfi a “vagy megy, vagy megszakad” nézetet vallja, szerencsétlen Nissan pedig ki is lehelte a lelkét az üres placcon.

Nem vagyok teljesen biztos a dologban, de nagyon úgy tűnik, hogy a srác elhatározta, megöli a Nissan 240SX-et. Hiába a kiszakadt szív, az aszfaltra folyó vér, nincs megállás – a fánkok nem festik fel magukat az útra.
Úgy látszik a fiatal férfi a “vagy megy, vagy megszakad” nézetet vallja, szerencsétlen Nissan pedig ki is lehelte a lelkét az üres placcon. A hajtókar szépen kikönyökölt és lassú, fájdalmas hörgéssel tette meg az autó az utolsó köröket. Ez garantált motorcsere, a tulajnak pedig szép kis összeggel csappan meg a malacperselye, ha újra normális állapotban szeretné látni a 240-est. 
A Nissan kimondottan az amerikai piacra készítette a legendás 240SX-et, amiből az első generációt (S13) 1989-1994 között gyártották, az S14 pedig 1995-ben váltotta fel a régi modellt, aminek 1998-ban készítették el az utolsó darabját. Az S13-ból három változat létezik, kupé, hatchback és kabrió, de mivel a kupé örvendett a legnagyobb népszerűségnek, így az S14-ből már csak 2 ajtós kupét készítettek.

Nissan 240SX S13

A motorház alatt megbújó erőforrás a modell egész történetét végigkövette, ugyanis 1989-től egészen 1998-ig ugyanazzal a motorral szerelték az autót (minimális technikai módosítással): a 2,4 literes, soros négyhengeres 140 lóerős blokkal. A japán sportautót 4 sebességes automata, vagy 5 sebességes manuális váltóval lehetett rendelni. Az alapból hátsókerék-hajtású S13-as 1992-től elérhető volt összkerekes változatban is, de csak a 3 ajtós hatchback kivitel. 

Nissan 240SX S14

Kommentek

  • Guillotine

    Nyugi!

    Ezeknek nincs lelke se érzése!
    Csak sok acél,gumi,meg műanyag.
    Pénz kérdése!
    Azt becsüljétek inkább aminek/akinek van lelke és vannak érzései!
    pl természet,állatok,anyukátok!

  • baki

    nem tudom mennyi idő telhetett el, de fura hogy csak úgy kikapta a megmaradt hajtókar darabot. nem volt süti?:)

Ez a videó a bizonyíték, hogy Pesten sokan birkamód közlekednek

Krisztián nem bírta cérnával, de nem csodálkozunk, hiszen pár perc alatt több olyan helyzettel is találkozott Budapesten, ami balesettel is végződhetett volna, ha nem figyel.

Szexi tánc okozott tragédiát

Meggondolatlan kamaszlány szexinek tartott táncba kezdett a közlekedő autók mellett, meg is lett az eredménye.

Ilyen, amikor bosszút áll egy fa

Sivatag, közel-kelet, és egy útban lévő fatuskó. Utóbbit mifelénk is szokás autóval kirángatni, de mielőtt valaki neki állna a telken, nézze meg az alábbi videót.

Hány autómárkát ismersz fel 60 másodperc alatt?

Az egyik legötletesebb kvíz, amit mostanában láttunk. Nem hagy túl sok időt gondolkozni, de nem is baj, ettől olyan jó.

Csillag született

A DB9 fénye alaposan megkopott. Az Aston Martin 2004 óta próbálta feléleszteni különböző átdolgozásokkal a modell egykori csillogását – sikertelenül. De most változik a helyzet! A vadonatúj DB11 megérkezett és úgy ragyog, mint még soha. Nem fogja vissza magát, motorja V12-es és biturbó.

Titkos magánéletéről beszélt Vettel

Privát életét is érintő interjút adott a Forma-1 négyszeres világbajnoka. Szóba került az otthona, félelme, bosszúsága, vágyai.

F1: Nem Brawn rúgatta ki Ecclestone-t

A Forma-1 sportszakmai irányítója, Ross Brawn cáfolta, hogy ő kérte volna Bernie Ecclestone eltávolítását ugyanakkor nem tagadja, hogy elég nehéz lett volna a közös munka.

Hazatért végre az utolsó Ikarus

Tizenöt évig szolgált külföldön a magyar ritkaság, de most már végleg itthon marad.

Üzemanyagcellás kamiont tesztel a Toyota

A Los Angeles-i kikötő és környéke extrém teherforgalmát kívánja környezetbarátabb mederbe terelni a Toyota.

Dühös tulajdonosok perelik a Teslát

Csoportos keresetet adtak be a Tesla ellen a cég kaliforniai ügyfelei. Állításuk szerint életveszélyes kísérletbe kényszerítette  őket a cég az Autpilot szoftver idő előtti aktiválásával.

Nem tetszik a KRESZ-tábla? Beperelheted a kihelyezőjét

Jövőre jogi lehetőség nyílik az autósok, gyalogosok, vagy bárki számára, hogy levetethessék a nekik valamilyen okból nem tetsző KRESZ-táblákat.

Szégyen, ebből nagy baj lesz Vitézy szerint

Szégyen, lépkedünk vissza az időben – állítja Vitézy Dávid volt BKK-vezér egy óbudai buszsáv megszüntetéséről. Szerinte Budapest távolabbi pontjai is megérzik majd a rossz döntés következményeit egészen Kőbányáig.

Csodaszép buszt vásárolt a BKV

Internetes hirdetés útján vásárolt 35 millió forintért ritka Ikarus 630-ast a BKV – írja a Blikk.

Arab uralkodónak öltözött Felipe Massa

Royal Family Massah – írta a családjáról készült fotó alá a brazil Forma-1-es pilóta.

Jelentős forgalomkorlátozások Budapesten

A kerékpáros közlekedésre hívja fel a figyelmet minden évben az I Bike nevű hatalmas bringás felvonulás, amely minden évben megbénítja útvonala mentén az autós közlekedést.

Olyan kis drága!

Tolatókamera is van benne. TOLATÓKAMERA! Három méter hetvenhez! Meg sávelhagyás-jelző. És színre fújt ajtóbehúzó. Hát csoda, hogy több mint ötmilliót kérnek érte?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.