Ilyen, mikor a hajtókar megöli a bulit

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.11.21. 19.45

A fiatal férfi a “vagy megy, vagy megszakad” nézetet vallja, szerencsétlen Nissan pedig ki is lehelte a lelkét az üres placcon.

Nem vagyok teljesen biztos a dologban, de nagyon úgy tűnik, hogy a srác elhatározta, megöli a Nissan 240SX-et. Hiába a kiszakadt szív, az aszfaltra folyó vér, nincs megállás – a fánkok nem festik fel magukat az útra.
Úgy látszik a fiatal férfi a “vagy megy, vagy megszakad” nézetet vallja, szerencsétlen Nissan pedig ki is lehelte a lelkét az üres placcon. A hajtókar szépen kikönyökölt és lassú, fájdalmas hörgéssel tette meg az autó az utolsó köröket. Ez garantált motorcsere, a tulajnak pedig szép kis összeggel csappan meg a malacperselye, ha újra normális állapotban szeretné látni a 240-est. 
A Nissan kimondottan az amerikai piacra készítette a legendás 240SX-et, amiből az első generációt (S13) 1989-1994 között gyártották, az S14 pedig 1995-ben váltotta fel a régi modellt, aminek 1998-ban készítették el az utolsó darabját. Az S13-ból három változat létezik, kupé, hatchback és kabrió, de mivel a kupé örvendett a legnagyobb népszerűségnek, így az S14-ből már csak 2 ajtós kupét készítettek.

Nissan 240SX S13

A motorház alatt megbújó erőforrás a modell egész történetét végigkövette, ugyanis 1989-től egészen 1998-ig ugyanazzal a motorral szerelték az autót (minimális technikai módosítással): a 2,4 literes, soros négyhengeres 140 lóerős blokkal. A japán sportautót 4 sebességes automata, vagy 5 sebességes manuális váltóval lehetett rendelni. Az alapból hátsókerék-hajtású S13-as 1992-től elérhető volt összkerekes változatban is, de csak a 3 ajtós hatchback kivitel. 

Nissan 240SX S14

Kommentek

  • Guillotine

    Nyugi!

    Ezeknek nincs lelke se érzése!
    Csak sok acél,gumi,meg műanyag.
    Pénz kérdése!
    Azt becsüljétek inkább aminek/akinek van lelke és vannak érzései!
    pl természet,állatok,anyukátok!

  • baki

    nem tudom mennyi idő telhetett el, de fura hogy csak úgy kikapta a megmaradt hajtókar darabot. nem volt süti?:)

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.