Toyota, ami sírva fakaszt

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.11.11. 15.45

A Prius egyébként sem gyönyörű idomairól híres, de ez a példány a jó ízlés határán táncol. Kíváncsiak vagyunk nektek tetszik-e?

Ha van a tuningnak határa azt most megtaláltuk. Tovább nem érdemes keresgélni, szaklapokat nyálazni és találkozókra járni, ennél a Toyotánál úgysem találni durvábbat. 
Sokan bírálják a Toyota Priust, hogy unalmas, csúnya, semmitmondó, és miért nem lehet a világ legnépszerűbb hibrid autójára szebb formát önteni? Nemtetszések ide vagy oda, a tények magukért beszélnek, 2013 júniusának végéig az autóból világszerte több, mint 3 000 000 darabot értékesítettek. Én azt mondom teljesen elfogadható mai kinézete, a kezdeti formaterezéshez képest, de ez abszolút ízlés dolga.
De azt álmomban sem gondoltam volna, hogy valakinek eszébe jut, hogy a Halálos Iramban filmek mintájára kezelésbe vegyen egy Priust, és rontson a helyzeten. 
Az arany és narancs árnyalatok csak a legkisebb gond, amivel küzd a Toyota, itt vannak még a 20 colos felnik, a porba ültetés, a Koenigsegg stílusú ajtók, a kipufogó körül kitüremkedő fekete négyszög-idom, a jól megtermett lökhárítók, küszöb és még sorolhatnám. Ezekkel önmagukban nem is lenne semmi gond, de valahogy nem találták el az összhangot. 
De ez még mind semmi, belül annyi hangtechnikai felszerelés van, hogy alig látni ki a szélvédőn. Sikerült helyet szorítani öt mélynyomónak, nyolc hangszórónak, közel 500 méternyi kábelnek, 15 darab LCD képernyőnek, és egy tablet PC-nek. A hangzásra nem lehet panasz az biztos. 
Az autót még 2008-ban készítette a svéd Classe Garage, akiknek nyolc hét és állítólag 40 millió forintnak megfelelő valuta kellett, hogy kiguruljon a garázsból a Prius. Az ötlet, és a belső technikai megoldások végett több tuning kiállításon is bezsebelt egy-két díjat.

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.