Mercedes-terepjárókkal driftelni?

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.11.04. 20.45

Az 500 lóerős Mercedes G-osztály nem éppen drifter kategória, de vannak, akik mégis megpróbálják kihozni belőle az állatot.

Az ideális driftautó hátsókerék-hajtású, könnyű, mégis egyenletes súlyelosztású , és szigorúan versenypályán, biztonságos keretek közé van szorítva. Erre a pár tulajdonságra cáfol rá néhány Mercedes-Benz G-osztály tulajdonos, akiknek teljesen mindegy, hogy körforgalom vagy parkoló, ott vágják keresztbe a 2,5 tonnás gépet, ahol érik.
 
Ők a ” ha nincs ló, jó a szamár is” alapon (persze a legjobb szamár, amit el tudok képzelni), a bumfordi kockát is képesek akár három kerékre állítani, ha úgy tartja kedvük. Nem viccelek, tényleg a levegőbe emelkedik a bal első kereke az 500 lóerős AMG-nek. 
A következő már kevésbé látványos, persze itt már nem bitang AMG motor hajtja a 72 lóerős Mercedes G 240-est. Ez a típus inkább a sáros dagonyában érzi otthon magát, mintsem aszfalton. Az erőcsúsztatás ívein jól látszik, hogy ez nem a 463 kódú állandó 4×4-es verzió, mint a fenti videóban, hanem a régebbi, kapcsolható 4×4-es G-osztály. A 461-es modell alapesetben hátsókerék-hajtású, ami szerény motorral is lehetővé teszi a farolgatást.
Végül pedig ismét egy G55 AMG Oroszországból, ami jégen rajzol fánkokat, mint egy búgócsiga. Legalább így nem kopnak olyan gyorsan el az abroncsok. 
A videókon látott felvételek semmiképp sem tartoznak a követendő példa kategóriába!

Kommentek

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

Szabálytalan előzés egy körforgalomban, van, aki szerint ez még belefér

Az esetet Angliában vették videóra. A BMW türelmetlen sofőrje megunta a kamion mögötti tötyörgést, és szándékosan rossz irányban hajtott be a körforgalomba.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.