Az ideális driftautó hátsókerék-hajtású, könnyű, mégis egyenletes súlyelosztású , és szigorúan versenypályán, biztonságos keretek közé van szorítva. Erre a pár tulajdonságra cáfol rá néhány Mercedes-Benz G-osztály tulajdonos, akiknek teljesen mindegy, hogy körforgalom vagy parkoló, ott vágják keresztbe a 2,5 tonnás gépet, ahol érik.
 
Ők a ” ha nincs ló, jó a szamár is” alapon (persze a legjobb szamár, amit el tudok képzelni), a bumfordi kockát is képesek akár három kerékre állítani, ha úgy tartja kedvük. Nem viccelek, tényleg a levegőbe emelkedik a bal első kereke az 500 lóerős AMG-nek. 
A következő már kevésbé látványos, persze itt már nem bitang AMG motor hajtja a 72 lóerős Mercedes G 240-est. Ez a típus inkább a sáros dagonyában érzi otthon magát, mintsem aszfalton. Az erőcsúsztatás ívein jól látszik, hogy ez nem a 463 kódú állandó 4×4-es verzió, mint a fenti videóban, hanem a régebbi, kapcsolható 4×4-es G-osztály. A 461-es modell alapesetben hátsókerék-hajtású, ami szerény motorral is lehetővé teszi a farolgatást.
Végül pedig ismét egy G55 AMG Oroszországból, ami jégen rajzol fánkokat, mint egy búgócsiga. Legalább így nem kopnak olyan gyorsan el az abroncsok. 
A videókon látott felvételek semmiképp sem tartoznak a követendő példa kategóriába!