Nemrég terjedtek el a képek a világhálón, amiken a Mr. Beant megformáló, egyébként benzinvérű színész, Rowan Atkinson egy Škoda Superb volánja mögül szállt ki, ami arra engedett következtetni, hogy a híres brit humorista drága sportautói után talán józanabb hétköznapi útitársat választott a bevásárlásokhoz.
A Superb mindenképpen jó húzás a középkategóriás pakliból, ha a praktikusság és a költséghatékonyság a cél, de felettébb meglepő a kormánynál olyan férfit látni, aki szeretettel égeti el az üzemanyagot pokolian erős utcai, vagy éppenséggel versenyautók gázpedálját taposva. Hiszen a Fekete Vipera, Mr. Bean vagy éppen Johnny English megtestesítője szereti szabadidejét csodálatos autók társaságában tölteni.
Jaguar Mark VII 

Atkinson 2004-ben indult az ausztriai Ennstal Classic Oldtimer-ralin, az 1952-es  Jaguar Mark VII pilótájaként. A filmekben alakított karakterével ellentétben itt nem teremtett káoszt maga körül, és sikeresen célba gurította az “öreg hölgyet”, amiben a tévéből jól ismert mackót is helyet kapott. Az autó 3,4 literes motorja 160 lóerőre volt képes, és mindez 160 km/óráig tudta gyorsítani a Jaguárt.
A befutót követően Mr. Bean csak annyit mondott, hogy a egy fokkal jobb autó annál a Mininél, amelyet akkoriban napi rendszerességgel vezetett.
AC Ace

A helyszín ismét egy veteránrali, amit a brit egy AC Ace nyitott karosszériás sportautóval teljesített, Párizsban. A modell motorháza alatt 2,0 literes, 120 lóerős, hathengeres motor lakozik. Csúcssebessége 187 kilométer/óra, és 9 másodperc alatt éri le a százat. 
Aston Martin DB2

Bizony, a legendás DB2-es volánja mögött is Johnny English ül, méghozzá a saját autójáról van szó. Ezzel az Aston Martinnal indult az 1951-es Le Mans-i 24 órás versenyen  Reg Parnell és David Hampshire, akik kategóriájuk 3. helyezését érték el abban az évben, összesítésben pedig a 7. helyen zártak. 
Ford Falcon
Újabb klasszikus versenysorozat, ahol saját autóval állt rajthoz a színész. A helyszín Silverstone, az autó pedig 1964-es Ford Falcon, aminek az alapjaira az első Mustangok épültek.
BMW 328 

Mintha egy darab ezüsttömbből faragták volna ki az 1939-es 328-at, amivel Atkinson elindult a világ egyik leghíresebb hosszútávú versenyén,  a 2011-es olaszországi Mille Miglián. Napjainkban már csak nosztalgiából rendezik meg, na és persze a fejenkénti 2,5 millió forintnyi nevezési díj végett. A szervezők örülnek a bevételnek, a nézők a látványnak, a gazdag versenyzők pedig mutogathatják ritka és régi versenyautóikat.
Rolls-Royce Phantom Coupe 

A 2011-es Johnny English Újratöltve mozifilmben láthattuk a kék fantomot. A főszereplőt pedig ez időtájt felkérte a márka, hogy bújjon a két évvel ezelőtti Frankfurti Autószalonon a márka alkalmi házigazdájának szerepébe, és népszerűsítse a legújabb, 6,8 literes, V12-es modellt. 
Honda NSX
A Hondával kialakult szoros kapcsolata miatt a McLaren-Honda csapat első számú pilótáját, Ayrton Sennát hívták meg a Honda NSX-ek felfüggesztésének finomhangolására a végső fejlesztési fázis alatt. A teszteket az NSX főnökével és a műszaki csapatával végezték a szuzukai pályán, Japánban. 
Rowan Atkinson pedig pontosan ennek a V6-os autónak a boldog tulajdonosa, többek között. 
McLaren F1
Az angol színész a McLarent többször összetörte, legutóbb 2011-ben, de a kárfelmérők azt tanácsolták neki, hogy mivel az autó vételárának sokszorosát éri (átszámítva nagyjából 1,2 milliárd forintot), érdemes megjavítani. Mr. Bean hallgatott a tanácsra, és 311 millió forintnak megfelelő összegért keltette újra életre a 627 lóerős vasat.
Végül pedig jöjjön az a videó, amin gyerekkoromban sírva röhögtünk a családdal, és biztosra veszem, hogy az első képkockáról rá fogtok ismerni a jelenetre.