Hetekig volt autója foglya, levélben búcsúzott

42 nap után találtak rá a roncsra

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.11.01. 07.00

Otthonától több mint 1300 kilométerre, egy vízmosás mélyen találtak rá a visszavonult értékesítőre. Utolsó napjaiban, óráiban családjának üzent az autóroncs csapdájából.

David Welch szeptember másodikán bepattant autójába, és útnak indult. Családtagjai dolgoztak, iskolában voltak, így senkinek nem tűnt fel az eset, de amikor az 54 éves férfi este nem tért haza, felesége felhívta a rendőrséget. 


Ne tessenek izgulni, majd előkerül – ez volt az ilyenkor szokásos válasz. David Welch azonban nem került elő, mint ahogy rozsdabarna kisbuszát sem látták sehol a rendőrök, pedig nagy erőkkel keresték, miután négy nappal később a család hivatalosan is bejelentette, hogy David eltűnt. 
Másfél hónappal később, több mint ezerháromszáz kilométerrel messzebb egy autóstoppos pillantotta meg egy völgy mélyén, egy vízmosásban az autót. A mentőcsapatok már csak a sofőr ülésbe szorult holttestét találták meg – és tucatnyi papírlapot. 
A papírlapokon levelek voltak, levelek, amelyeket négy fiának és feleségének írt búcsúzóul a férfi. Ezeket átadták családjának, tartalmukat nem hozták nyilvánosságra. 
A rendőrség tanácstalanul áll a baleset előtt. Feltételezik, hogy David Welch elaludt a volánnál, mert nem találtak féknyomokat, sem manőverezésre utaló jeleket az úton, illetve a meredély tetején. Azt azonban nem tudták, miért járt ilyen messze a családi fészektől. Erre felesége sem tudott választ adni, pedig 32 év házasság után alighanem jól ismerte már. 
David Welch Pontiac Montanája a világtörténelem egyik legunalmasabb autója volt, nem úgy, mint a Porsche 911, amely még most, ötvenévesen is elcsavarja a férfiak fejét. Hogy hogyan csinálja, arról itt olvashattok.

Kommentek

  • kocogok

    Pl. ezért is jó, ha a családom tudja merre járok …

  • subtotal

    A mobil is ezért hasznos dolog, mert ha hívni nem is lehet vele, bemérni még mindig be lehet.

  • szandreka

    A Porsche reklám annak kapcsán van a cikk végén, hogy valaki meghalt. Gusztusos, ugye? Őszintén remélem, hogy nem a nagy múlttal rendelkező márka külön kívánsága e morbid ötlet. Persze balfaszok lehetnek mindenhol, még a Vezess.hu-nál is…

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.