A Honda mindig is élen jár, ha a termékük reklámozásáról van szó, mindig tudnak újat mutatni, és ügyesen zökkentik ki vevőiket, vagy csak szimplán a tévénézőket a hétköznapok pisis pelenkái és prosztata-gyógyszerei vonzásából. 
Az új CR-V reklámban azonban megpróbálják átverni a nézőket, de még ezt is zseniális profizmussal teszik.
Valójában kizárólag az érzékeink, legfőképp a szemünk lett becsapva, olyannyira, hogy szinte alig emlékszem, milyen is volt az autó, egyszerűen elterelte a figyelmet a sok illúzió. 

Optikai csalódás


Egy optikai csalódást (más néven vizuális illúziót) vizuálisan észlelt képek jellemeznek, melyek eltérnek az objektív valóságtól. A szem által gyűjtött információ az agyban kerül feldolgozásra, hogy egy olyan észleletet adjon, ami nem egyezik az ingerforrás egy fizikai mértékével. Három fő típust különböztetünk meg: szó szerinti optikai csalódásokat, melyek olyan képeket hoznak létre, melyek különböznek azoktól a tárgyaktól, amelyek kiváltják őket; fiziológiai illúziókat, melyek hatást gyakorolnak a szemek és az agy egy jellegzetes típusának túlzott ingerlésére (világosság, dőlés, szín, mozgás); és kognitív illúziókat, ahol a szem és az agy tudattalan következtetéseket von le. Ezek “elmejátékokként” is ismertek. – wiki

De meg kell, hogy említsük a többi remekbe szabott Honda-reklámot is, amik mellett egyszerűen nem lehet szó nélkül elmenni. Itt van például a 2003-as Accord videója, amelyben az autó alkatrészeiből készítenek mókás láncreakciót. 
 

 
Aztán a következő, ahol a piszkos dízelmotortokon állnak bosszút az erdő lakói, mesefilmbe öntve. A végén pedig felbukkan a Honda környezetkímélő, alacsony károsanyag-kibocsátású i-CTDI erőforrása, amit már a katicabogarak is szeretnek.