Legyen neked aranyozott sportkocsid!

Folytatódik a Ford és a Hertz évtizedes hagyománya

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.10.22. 15.00

A luxusautó bérlése általában arról szól, hogy egy-két napra a kiváltságosok életét éled. A Ford és a Hertz azonban azt is kitalálta, hogyan juthatsz olyan élményhez, amit máshol, másként semmi pénzért nem kaphatsz meg.

Rent-a-racer, azaz bérelj versenyautót: még a hatvanas években találta ki a hangzatos szlogent és mögé a programot a Ford és a Hertz autóbérlő. Sportos kocsikat adtak az ügyfelek alá, de hogy legyen valami exkluzivitás a dologban, kitalálták a H típusjelzést (nem, nem Hungary), ami a sehol meg nem vásárolható, kizárólag a Hertz hálózatában hozzáférhető modellre utalt. 


Az akkori GT350H Mustang, majd a 2008-ban annak mintájára megépített Mustang Shelby GT-H ragyogó fekete fényezésével, valamint a küszöbön és az autó hossztengelyén végigfutó, arany sávozásával tényleg lenyűgözően egyedi, egyszerre kifinomult és agresszív modell volt, amelyet kifutásuk után felkapkodtak és azóta is féltve őriznek a gyűjtők. 
Noha a Shelby Mustangból Európába, pontosabban Hollandiába is jutott, az óvilág igényeinek mégis jobban megfelel egy helyi ízlés szerinti hot hatch. Így került a Hertz amszterdami autóparkjába kettő darab Focus ST-H. A matt sávokat fényes aranyozás váltotta fel, ráadásul a 18 colos felniket is a nemesfém színére fújták, így az ízléses elegancia sajnos a múlté.
Az ügyfeleknek viszont a jelek szerint bejön a 250 lóerős, motoros Recaro sportülésekkel szerelt, százra 6,5 másodperc alatt gyorsuló bérautó gondolata, mert a holland leányvállalat egy újabb példányt rendelt a 248 km/óra végsebességű, gazdagon felszerelt, full bőrkárpitos különkiadásból. 
Ha a napi 90 euróért bérelhető Focus ST-t mégis kevésnek éreznéd, a hollandiai Hertz kínálatában Porschékhoz vagy az új Jaguar F-type-hoz is hozzájuthatsz. 
Aztán lehetsz úr egészen másnap reggelig, ahogy azt az alábbi (egy másik bérautós vállalkozás megbízásából készült), bizarrul szórakoztató reklámfilm főhősei tették. 
Vagy inkább mégse úgy, ha kérhetünk.

Kommentek

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.