Céges flottában gondolkozik a Maserati

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.10.20. 11.15

A flottaértékesítés irányába próbál nyitni a Maserati. Ti el tudnátok képzelni egy szenvedélyes olasz műalkotást céglogóval az oldalán?

Valahogy soha nem úgy gondoltunk a Maseratira, mint tipikus cégautóra, amiből ha kettőt veszünk, már jár a flottakedvezmény és mehet a céglogó az ajtóra. A magyar importőr azonban pontosan ilyen célokat tűzött ki, legalábbis ami az új Ghiblit illeti. Az ötös BMW és A6-os Audi cégautókon felnövő üzletemberek generációi mosolyra húzhatják a szájukat, hiszen ha sikerül a hazai Maserati képviselet terve, akkor bizony jó eséllyel válthatnak német precizitásról olasz szenvedélyre.

Mélyebbre nyúló orr, élesebb vonalak

A flottaértékesítés irányába próbál nyitni a Maserati – mondta Kasznár Milán, a márka magyarországi forgalmazója, a Wallis Motor Pest marketingvezetője az MTI-nek. Az egyetlen magyarországi Maserati szalont működtető cég vezetője elmondta: arra számítanak, hogy a sanghaji autókiállításon néhány hónapja bemutatkozó, októbertől a magyar piacon is elérhető új luxuslimuzinjuk már vonzó lehet a csúcsmenedzsereik számára flottát vásárló cégeknek. 

Rövidebb, sportosabb farkialakítás

Ha nem is nagy volumenben – tette hozzá, mintegy 10 darabra becsülve az eladást az év végéig hátralévő több mint két hónap alatt. Megjegyezte: a magyar vevők számára meghatározó lehet, hogy az új Ghibli az első modell a Maseratinál, amelyet dízelmotorral is szerelnek
A Ghibliben dolgozó, 275 lóerős és percenkénti 2000-es fordulatszámon 600 Nm-es nyomatékkal rendelkező motor ma a piac legerősebb, egy turbóval rendelkező 3,0 literes erőforrása. Ezzel a motorral az autó 6,3 másodperc alatt éri el a 100 kilométer/órát, végsebesség pedig 250 km/óra. Ilyen impozáns teljesítményhez barátságos fogyasztás is társul, ami a gyártó szerint 5,9 liter 100 kilométeren.

A Quattroporte kormánya, kijelzője és szerelvényei, némileg átvariálva

Az olasz gyártó korábbi bejelentése szerint 2015-re a jelenlegi évi 5000-6000 darabról 50 ezerre akarja növelni a gyártást. Ennek érdekében bővíti a modellpalettát, a hétköznapi használatra jobban alkalmas modelleket is fejleszt, ennek legújabb tagja a sportlimuzin, valamint a jövő év elején érkező Levante, a jelenleg legdivatosabb  SUV szegmensből.

Elmaradhatatlan hajóablakok a doblemezen

A Wallis csoport autós portfóliójába öt cég tartozik, ezek közül a Wallis Pest és a Wallis Duna prémium márkájú új autókat értékesít. A Maserati szalont működtető Wallis Motor Pest Kft. az idén az első háromnegyed évben több mint 500 járművet értékesített, az év végéig a darabszám meg fogja haladni a 700-at a marketingvezető tájékoztatása szerint. A cég idén áprilisban nyitott Budapesten önálló Maserati szalont és szervizt, azóta 5-6 luxussportkocsit adtak el. A cég korábban azt közölte, hogy 2012-ben összesen 820 járművet értékesített, árbevétele elérte a 7 milliárd forintot.
MTI

Kommentek

  • keeperbk

    A külső, pont egy BMW és egy Audi keveréke. Attól még (vagy pont azért) persze nagyon szép! A technikai adatok is lenyűgözőek. Sajnos a tartósság viszont elég nagy kérdés. Senkinek sem lehet még sok tapasztalata egy dízel Masserati felől.

  • Vérmacy

    BMW és Audi keveréke??? Az olaszoknak sosem volt szükségük dizájn lopásra, főleg nem a bánatóan unalmas Auditól! Ezt azért gondold át újra!
    Végre dízel, mert ezzel lehet igazán eladni. Nemsokára dízel Ferrari is lesz…

    Pár év múlva, talán Én is vehetek egyet :o)

Könnyfakasztó vadászautó Lada Niva helyett

Csupán három darab ilyen Aston Martin V8 vadászkombi készült az angliai gyárban, most pedig eladó az egyik legjobb kondícióban lévő példány.

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

A pesti autósok birkák, itt a fotós bizonyíték

Levelet kaptunk olvasónktól, akit – érthetően – bánt, hogy a pesti autósok nem tanulnak a büntetésekből, és direkt megszegik a szabályokat.

F1: Alonso oda megy, ahol nyerhet

Fernando Alonso egyértelmű üzenetet küldött a McLaren-Hondának, ha csak nem történik valami csoda, távozni fog, ugyanis olyan csapatnál akar vezetni, ahol lehetősége van a győzelemre.

F1: Massa csak tette, amit a mérnök mondott

Felipe Massa nagyon elégedetten nyilatkozott az Orosz Nagydíj időmérője után, a 6. helye azt mutatja, hogy a Williams immár versenyben van a Red Bull-lal.

Ricciardo: Az ötödik hely volt a mai maximum

A Red Bull továbbra is csak fut az élmezőny után, de Daniel Ricciardo igyekszik pozitívan hozzáállni a szezonhoz. Csapattársa, Max Verstappen viszont továbbra is küzd az autójával.

F1: Lakáscserében fogadott Massa, Ricciardo és Verstappen

A Red Bull pilótái és a williamses Felipe Massa a vasárnapi Orosz Nagydíjon az valószínűleg egymással küzd majd, a “házon belüli” csatának érdekes tétje lesz.

F1: Hamilton szuboptimális formában

Lewis Hamilton elismerte, hogy a Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén egyszerűen nem volt elég gyors, ugyanakkor az előzmények alapján a futamtól sem remélhet sokat.

Mindent túlél a Citroën WRC gépe

Igazán szédítő bukfenc után tért vissza Kris Meeke Citroën C3 WRC-je az argentin rali futamán.

Alonso: Megint tökéletes időmérőm volt

Fernando Alonso sosem fogy ki az öndicséretből, a szocsi kvalifikáció után a Honda-motort szidta és annak örült, hogy újonc csapattársát héttizeddel verte.

Kimi: Azért az első sor nem rossz a csapatnak

A Orosz Nagydíj időmérőjén Sebastian Vettel biztosította be a vasárnapi pole pozíciót, mögötte Kimi Raikkönen és Valtteri Bottas végzett. Az első három nyilatkozatai Szocsiból.

F1: A Ferrari kiütötte a Mercedest az időmérőn

A Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén a Ferrari “robbantott”, Sebastian Vettelé lett a pole-t, Kimi Räikkönen 2. helyével meglett a teljes első sor. A mercedeses Valtteri Bottas a 3., Lewis Hamilton szétesett.

Ritka Ferrarit emésztettek fel a lángok

Porrá égett egy korai Ferrari F40-es, az anyagi kár jelentős, az autó pótolhatatlan darabja az olasz sportkocsigyár történelmének.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

Meglepte leghűségesebb vevőjét a Lexus

100 évesen a 25-ödik Lexusát készült megvásárolni, ezért a japán gyártó egy igazán különleges darabot készített hűséges vevőjének.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.