Megsértődött utasaira, és leszállt a buszsofőr

Egy hisztiző gyerek verte ki nála a biztosítékot

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.10.17. 06.00

Egy ausztrál buszsofőr felszólított egy anyát, hogy nyafogó gyermekével szálljon le a járatról. Amikor az utasok a nő védelmére keltek, a vezető maga hagyta el a járművet.

Felfüggesztették, és alighanem el is bocsátják azt a sydney-i buszsofőrt, aki, miután rátámadt egy anyára, durcásan lesétált a menetrend szerinti járatról, és percekre magára hagyta utasait a forgalomban. 

A nő 21 hónapos kislányával szállt fel a délutáni buszra. Néhány perccel később, egy megállóban odament hozzájuk a sofőr, és megkérdezte, mikor szállnak végre le. “Így nem lehet vezetni! Ha nem marad csendben a gyerek, a következő megállóban lerakom magukat!” – teremtette le a vezető a megdöbbent nőt. A kirohanásnak a többi utas is fültanúja volt. Egyikük, egy építőmunkás a nő védelmére kelt, mire a sofőr vele kezdett el kiabálni. 

Anya és lánya a segítségükre siető ír vendégmunkással.

Anya és lánya a segítségükre siető ír vendégmunkással.


Hosszú perceken át folyt a vita, majd a vezető fogta a kasszát, a táskáját, és leszállt a buszról. 
“Ott ült a megállóban, karba tett kézzel, és morcosan nézett maga elé” – mesélték később a szemtanúk. 
Az anya elismerte, hogy kislánya nyűgös volt és nyafogott, de szó sem volt arról a visításról, amivel a vezető vádolta őket. “Már nyolcszor utaztam Miával repülőn, és soha nem volt konfliktusunk” – mondta a nő, akinek állításait a buszon készült biztonsági videofelvételek is alátámasztották.
A buszvezető helyettesítőként állt be a járat állandó sofőrje helyett.
Sydneyben egyébként sem szívbajosok a buszsofőrök. Két évvel ezelőtt egyikük szándékos, indokolatlan vészfékezéssel akarta móresre tanítani potyautasait, aminek betört orr és zúzódások lettek a következményei (persze nem a lógósok sérültek meg), tavaly pedig egy másik, azóta börtönre ítélt vezető ököllel esett neki egy utasának. 
Képek: The Daily Telegraph

Kommentek

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.