Ismét remek reklámmal rukkolt elő a Mercedes-Benz, ezúttal az új A-osztály AMG verziójának készítettek egy fekete-fehér rövidfilmet, amit “Silver Slipstream”-nek (magyarul Ezüst Légáramlatot jelenthet, persze ez már finomított fordításban) neveztek el. 
Helyszínnek a dél-afrikai Franschhoek Passt választották, ellenfélnek pedig egy extrém, (downhill) gördeszkázót. Azt nem tudom, hogy milyen célközönséget szerettek volna megszólítani a reklámmal, talán a sportolókat, mindenesetre piszok jól sikerült, élvezet végignézni. 
A Mercedes úgy nyilatkozott, hogy ezzel a felvétellel az autó teljesítményét, irányíthatóságát és egyediségét szeretnék hangsúlyozni. Az A45 AMG teljesítménye pedig valóban figyelemreméltó, főleg ha a kategóriáját nézzük, ugyanis a 360 lóereje 40-el több a BMW M135 i-nél, és 20-szal az Audi RS3-nál, 450 Nm-es csúcsnyomaték mellett.
A legkisebb AMG modell 4,6 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége 250 km/óra, korlátozva. Hétfokozatú, három vezetési módot kínáló duplakuplungos váltó található benne, rajtautomatikával is felszerelték. Az ESP (menetstabilizátor) három állásban kapcsolható. Elöl három, hátul négylengőkaros, sportos felfüggesztéseket szereltek.
Ekkora teljesítményhez nem árt, ha olyan fékeket kapunk, amivel meg is tud állni az autó, így hűtött fékeket kapott a legerősebb A-osztály, elöl 350, hátul pedig 330 milliméteres tárcsákkal. Az ára 50 ezer euró (15 millió forint) környékén kezdődik, felszereltségtől függően.