Ehhez képest az első osztály piskóta

Extravagáns Cadillac Escalade

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.10.09. 23.00

Szívesebben utaznék ebben a városi terepjáróban, mint egy repülő első osztályán. Ha megnézitek, jó eséllyel egy véleményen leszünk.

Életemben nem utaztam még repülőn első osztályon, igazából nem is vágyom rá, de ha jobban belegondolok azt is össze tudnám számolni tíz ujjamon, hogy repülőn hányszor ültem. Most azonban rátaláltam egy olyan földön közlekedő járműre, amiben el tudnám képzelni magam miden egyes nap.
A minden földi jóval teleszórt luxus Cadillac Escalade – melynek legújabb modellje Európában is kapható lesz –, a brit székhelyű  Carisma Auto Design alkotása, és nem véletlenül használom ezt a szót, hiszen ez már művészet. A páncélozott városi terepjárót, egy névtelenségbe burkolózó közel-keleti üzletember rendelte meg. 
Az autó, külsejét tekintve nem sokban különbözik a sima Escalade-től, az igazi csoda a koromsötét ablakok mögött lapul meg, a gyári belsőtér szikrája sem maradt meg az autóban, mindent megváltoztatott a Carisma. Az üléseket, a manapság már nagyon ritkának számító Connolly bőr borítja, és valódi fabetétek veszik körül a szerencsés utasokat. Két teljes méretű, menetirányba néző fotel biztosítja a kényelmet, amelyek természetesen minden létező dimenzióban állíthatók. Szemben velük található két lehajtható ülés.
Ezeken felül hűtőszekrény, televízió és Windows 8 alapú PC is hozzátartozik a felszereltséghez. Ahhoz, hogy ez a luxusbelső elkészülhessen 75 négyzetméter bőrt, 1 kilométer vezetéket, 600 darab elektromos csatlakozást használtak fel. Összesen 700 munkaóra (közel 1 hónap) alatt formálódott a képen látható mozgó iroda.
Clive Drake, a Carisma Auto Design értékesítési igazgatója, nem fukarkodik ha önfényezésről van szó: “Ez volt az eddigi legnagyobb projektünk, és egyben nagyszerű példája a különböző elemek kínálta, kézműves fa és bőr kombinációinak. Soha nem készítettünk még két egyforma járművet, így ez az Escalade is kizárólag a megrendelő egyedi igényeire lettek szabva.” 
A közelmúltban már láthattátok nálunk a cég egyik hasonló járművét, a Carisma Viano V1 kisbuszt, ami ugyancsak magas beosztású, sok-sok milliót kereső üzletemberek kedvenc közlekedési eszköze lehet. 
Egy hónapja a Brabus is piacra dobta a saját guruló luxusirodáját, amiben a teljesség igénye nélkül iPad, Mac mini, iPod touch és Apple TV kapott helyet, mindez a Mercedes-Benz S-osztályba építve, ráadásul az egészet egyetlen eszközről, a Brabus saját fejlesztésű alkalmazása segítségével vezérelhetjük. 

Kommentek

  • epipapi

    Engem is ily módon visz a sofőröm az SZTK-ba!

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-s idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.