Ehhez képest az első osztály piskóta

Extravagáns Cadillac Escalade

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.10.09. 23.00

Szívesebben utaznék ebben a városi terepjáróban, mint egy repülő első osztályán. Ha megnézitek, jó eséllyel egy véleményen leszünk.

Életemben nem utaztam még repülőn első osztályon, igazából nem is vágyom rá, de ha jobban belegondolok azt is össze tudnám számolni tíz ujjamon, hogy repülőn hányszor ültem. Most azonban rátaláltam egy olyan földön közlekedő járműre, amiben el tudnám képzelni magam miden egyes nap.
A minden földi jóval teleszórt luxus Cadillac Escalade – melynek legújabb modellje Európában is kapható lesz –, a brit székhelyű  Carisma Auto Design alkotása, és nem véletlenül használom ezt a szót, hiszen ez már művészet. A páncélozott városi terepjárót, egy névtelenségbe burkolózó közel-keleti üzletember rendelte meg. 
Az autó, külsejét tekintve nem sokban különbözik a sima Escalade-től, az igazi csoda a koromsötét ablakok mögött lapul meg, a gyári belsőtér szikrája sem maradt meg az autóban, mindent megváltoztatott a Carisma. Az üléseket, a manapság már nagyon ritkának számító Connolly bőr borítja, és valódi fabetétek veszik körül a szerencsés utasokat. Két teljes méretű, menetirányba néző fotel biztosítja a kényelmet, amelyek természetesen minden létező dimenzióban állíthatók. Szemben velük található két lehajtható ülés.
Ezeken felül hűtőszekrény, televízió és Windows 8 alapú PC is hozzátartozik a felszereltséghez. Ahhoz, hogy ez a luxusbelső elkészülhessen 75 négyzetméter bőrt, 1 kilométer vezetéket, 600 darab elektromos csatlakozást használtak fel. Összesen 700 munkaóra (közel 1 hónap) alatt formálódott a képen látható mozgó iroda.
Clive Drake, a Carisma Auto Design értékesítési igazgatója, nem fukarkodik ha önfényezésről van szó: “Ez volt az eddigi legnagyobb projektünk, és egyben nagyszerű példája a különböző elemek kínálta, kézműves fa és bőr kombinációinak. Soha nem készítettünk még két egyforma járművet, így ez az Escalade is kizárólag a megrendelő egyedi igényeire lettek szabva.” 
A közelmúltban már láthattátok nálunk a cég egyik hasonló járművét, a Carisma Viano V1 kisbuszt, ami ugyancsak magas beosztású, sok-sok milliót kereső üzletemberek kedvenc közlekedési eszköze lehet. 
Egy hónapja a Brabus is piacra dobta a saját guruló luxusirodáját, amiben a teljesség igénye nélkül iPad, Mac mini, iPod touch és Apple TV kapott helyet, mindez a Mercedes-Benz S-osztályba építve, ráadásul az egészet egyetlen eszközről, a Brabus saját fejlesztésű alkalmazása segítségével vezérelhetjük. 

Kommentek

  • epipapi

    Engem is ily módon visz a sofőröm az SZTK-ba!

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

F1: Videón Rosberg mercis búcsúkörei

A Mercedes a hétvégén Sindelfingenben ünnepelt, a visszavonuló Nico Rosberg megtette utolsó métereit a csapat színeiben.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.