Rolls-Royce az ízléstelenségen túl

Borzasztó színekben pompázó Phantom

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.10.07. 22.15

Úgy tűnik, mintha egy csapat óvodást eresztettek volna rá az autóra filctollal és zsírkrétával, de sajnos nem. Ezen a fantomon valódi művész dolgozott.

Fel tudjátok idézni azokat az édes, különböző színben és alakban kapható kemény cukrokat, amiket a vásárokon árulnak alaposan becsomagolva celofánba, és már attól kirohadt a fogunk, ha huzamosabb ideig néztük? Nekem pontosan ezek az édességek ugrottak be, amikor megláttam a következő autót. 
Úgy tűnik, mintha egy csapat óvodást eresztettek volna rá az autóra filctollal és zsírkrétával, de sajnos nem. Ezen a Rolls-Royce Phantomon valódi művészi kéz dolgozott, mégpedig Pablo Rabiella brit székhelyű dizájner keze. Az autó külyő felén túlnyomórészt a sárga és püspöklila szín dominál, fehér és 24 karátos arany részletekkel, de ezt a színvilágot követi a belső tér is, ahol egy iPad-dokkoló is megtalálható térdmagasságban. Ahhoz, hogy ilyen fantasztikusan nézzen ki a belseje, 24 tehén bőrét használták fel. Erre mit lehet mondani? Kár volt…
Az autó az egyike annak a két modellnek, amit Rabiella aláírása díszít. A másik kevésbé harsány színekben pompázik (fekete és piros), mégis ez a példány talált gazdára hamarabb. 
Az árát nem árulták el, de a pletykák szerint ez minden idők egyik legdrágább Rolls-Royce Phantomja. Az autókat egyébként a Super Vettura cégtől lehet megvásárolni (legalábbis a fekete-pirosat, ami még megvan), akik  a Koenigsegg és a BAC Mono hivatalos brit importőrei. 
Az alábbi videóban pedig végignézhetitek, ahogyan elkészült a műalkotás. Ajánlom, hogy halkítsátok le a hangszórókat. 

Kommentek

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.