Bogarak, amiktől elgyengül a női térd

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.10.07. 17.45

Pici, de annál stílusosabb autók, amik joggal keltik fel női olvasóink figyelmét. Volkswagen Bogarak a gyengébbik nemnek címezve.

Ezt a kis ennivaló jószágot lehet szeretni vagy utálni, de az biztos, hogy senkit nem hagy hidegen. A modell különlegessége, hogy a Bogár több mint 70 éves története alatt a forma hellyel-közzel megmaradt olyannak, amilyen 1938-ban volt. Szóval arra akarok kilyukadni, hogy bármelyik is jöjjön szembe az utcán, legyen az a klasszikus (1938-2003 gyártott) vagy az új generáció (New Beetle 1997-2012), kortól és nemtől függetlenül mindenki ráismer a “bogárhátúra”.
Míg az 1938-as modellt mindenki imádta és a férfiak is bátran vásárolták (2002-ig 21,5 millió példányt gurult ki a gyárból), addig az új, 1997-től készített modern Bogár inkább a női szívek elcsábítására volt hivatott. 2011-ben pedig a New Beetle első generációja is lecsengett és bemutatták az utódót, ami praktikusabb lett elődjénél, de annak jellegzetes vonalait azért megtartotta. 
Nemrég pedig rábukkantam egy piszkosul gyönyörű darabra, ami miatt simán elgondolkoznék azon, hogy egy pár napra nővé operáltassam magam, mert másképp nem szívesen ülnék a volán mögé. Kedves férfitársaim, mindjárt meg is látjátok, hogy miért.
A képen a 2011-es Volkswagen Beetle Mk2 látható, hangyányi átalakítással. A hasmagasságot a teljesen elektronikus G-Ride légrugók segítségével lehet állítani, akár távirányítóval is, ennek köszönhetően pofonegyszerűen az aszfaltra préselhetjük az autót. A 19 colos könnyűfém keréktárcsákon 225/35-ös abroncsok feszítenek, a hátsó márkajelzést pedig eltüntették. A nőies vonal erősítésére a ködlámpák rózsaszín, a hátsó lámpák pedig sötétített burákat kaptak. 
A csinos motorház alatt rejlő 2,0 literes turbódízel vezérlését előre programozott ECU-val piszkálták meg (Engine Control Unit=Motorvezérlő Egység), így 207 lóerős teljesítményt és 420 Nm nyomatékot tudtak kihozni az autóból, ami még kapott egyedi kipufogórendszert is. 
Most, hogy a végére értem és többet nézegettem a képeket, lehet, hogy nem is kellene az operáció, hogy egy körre elvigyem a kicsikét. Ti hogy vagytok vele? 
Kíváncsiságból még rágugliztam hasonlóan szép példányokra és keresésem sikerrel járt. Találtam pár Bogarat, amik igencsak beindíthatják az ilyen átalakításokat kedvelő női olvasóink nyálelválasztását.

Kommentek

  • Levrone

    Az a fehér tényleg szép, de a többi szerintem okádék… :-)

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.