Bogarak, amiktől elgyengül a női térd

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.10.07. 17.45

Pici, de annál stílusosabb autók, amik joggal keltik fel női olvasóink figyelmét. Volkswagen Bogarak a gyengébbik nemnek címezve.

Ezt a kis ennivaló jószágot lehet szeretni vagy utálni, de az biztos, hogy senkit nem hagy hidegen. A modell különlegessége, hogy a Bogár több mint 70 éves története alatt a forma hellyel-közzel megmaradt olyannak, amilyen 1938-ban volt. Szóval arra akarok kilyukadni, hogy bármelyik is jöjjön szembe az utcán, legyen az a klasszikus (1938-2003 gyártott) vagy az új generáció (New Beetle 1997-2012), kortól és nemtől függetlenül mindenki ráismer a “bogárhátúra”.
Míg az 1938-as modellt mindenki imádta és a férfiak is bátran vásárolták (2002-ig 21,5 millió példányt gurult ki a gyárból), addig az új, 1997-től készített modern Bogár inkább a női szívek elcsábítására volt hivatott. 2011-ben pedig a New Beetle első generációja is lecsengett és bemutatták az utódót, ami praktikusabb lett elődjénél, de annak jellegzetes vonalait azért megtartotta. 
Nemrég pedig rábukkantam egy piszkosul gyönyörű darabra, ami miatt simán elgondolkoznék azon, hogy egy pár napra nővé operáltassam magam, mert másképp nem szívesen ülnék a volán mögé. Kedves férfitársaim, mindjárt meg is látjátok, hogy miért.
A képen a 2011-es Volkswagen Beetle Mk2 látható, hangyányi átalakítással. A hasmagasságot a teljesen elektronikus G-Ride légrugók segítségével lehet állítani, akár távirányítóval is, ennek köszönhetően pofonegyszerűen az aszfaltra préselhetjük az autót. A 19 colos könnyűfém keréktárcsákon 225/35-ös abroncsok feszítenek, a hátsó márkajelzést pedig eltüntették. A nőies vonal erősítésére a ködlámpák rózsaszín, a hátsó lámpák pedig sötétített burákat kaptak. 
A csinos motorház alatt rejlő 2,0 literes turbódízel vezérlését előre programozott ECU-val piszkálták meg (Engine Control Unit=Motorvezérlő Egység), így 207 lóerős teljesítményt és 420 Nm nyomatékot tudtak kihozni az autóból, ami még kapott egyedi kipufogórendszert is. 
Most, hogy a végére értem és többet nézegettem a képeket, lehet, hogy nem is kellene az operáció, hogy egy körre elvigyem a kicsikét. Ti hogy vagytok vele? 
Kíváncsiságból még rágugliztam hasonlóan szép példányokra és keresésem sikerrel járt. Találtam pár Bogarat, amik igencsak beindíthatják az ilyen átalakításokat kedvelő női olvasóink nyálelválasztását.

Kommentek

  • Levrone

    Az a fehér tényleg szép, de a többi szerintem okádék… :-)

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

Ölében kisbabával vezetett egy nő, a videó miatt forrong a Facebook

A közösségi média mostanában kapta fel ezt a videót, és a vélemények megdöbbentően vegyesek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.