Ha nagyon leegyszerűsítjük a dolgot, akkor számos hasonlóságot találhatunk a Bugatti Veyron és egy zongora között. Mindkettőnek vannak pedáljai, kerekeken gurulnak, valami csodálatos hangot adnak ki, ha kellő szaktudással nyúlnak hozzájuk, és van mikor az áruk sem nagyon különbözik.
Amikor pedig az autók és a zene szűk metszetben érinti egymást, abból csodálatos dolog keletkezik, mint például a Bugatti zongora ihlette Grand Sport Vitesse modellje, amivel a híres, fiatal kínai zongoraművész Lang Lang előtt a franciaországi Molsheimben adott koncertjén tisztelgett a márka. Az autó elkészítéséhez a koncerten használt gyönyörű zongorából merítettek ötletet.

Lang Lang

Lang Lang 1982-ban Senjangban született, átlagos családból származik. A nagypapája zenetanár volt, az apja hegedűművész, ezért Lang Langot már gyermekkorában nagyon érdekelte a zene, különösen a zongora és a hegedű. Amikor hároméves volt, egy zongorát kapott ajándékba. 

1994-ben Lang Lang első helyezést ért el Németországban az Ettlingen Nemzetközi Zeneversenyen. Ez volt az első nemzetközi díja. 1995-ben a 2. Csajkovszkij Nemzetközi Zongoraversenyen Lang Lang kitűnően játszotta Csajkovszkij első concertóját. Ő nyerte a versenyt. 1997-ben Lang Lang az amerikai Curtis Zenei Főiskola vezetőjétől, a világhírű zongorista Gary Graffman meghívására a főiskola növendéke lett.

1999. augusztus 14. felejthetetlen nap volt Lang Lang számára. Arra a napra az amerikai Chicago Ravinia zenei fesztiválon sztárkoncert volt meghirdetve, amelyre öt világhírű zongoristát hívtak meg. Az előadás előtt az egyik zongorista hirtelen beteg lett. Lang Lang ugrott be helyette, és alig 17 évesen Csajkovszkij első concertóját játszotta a Chicagói Szimfonikusokkal.

1999 óta Lang Lang már amerika öt leghíresebb és a világ sok híres szimfonikus zenekarával dolgozott együtt az Egyesült Államokban, Európában és Ázsiában. 2002-re Lang Lang már túl volt a 145. előadásán. – forrás

A szénszálas burkolatot fekete és fehér színekkel vonták be, ezzel utalva a zongora billentyűire. Ez a kéttónusú stílus folytatódik a belső térben is, az ajtók fehér bőrbetéteket kaptak, fekete varrással, amik a kottában lévő hangjegyeket hivatottak tükrözni. Egy kevés arany színt is kapott a nem mindennapi jármű, mégpedig a márkajelzések pompáznak csillogó sárgában a kormányon, a tanksapkán és a felnik közepén. 
A motoron és egyéb technikai jellemzőkön nem változtattak, az eredeti Grand Sport Vitesse-ben egy 8 literes, W16-os blokk terpeszkedik, ami 1200 lóerős és 1500 Nm nyomatékot képes leadni. Ehhez csatlakozik egy hétfokozatú, duplakuplungos sebességváltó, aminek köszönhetően 2,6 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet és meg sem áll 408 kilométer/óráig.
A Bugatti híres arról, hogy szereti a limitált és egyedi kiadásokat. Idén júliustól egy éven keresztül hat különböző, korlátozott példányszámú különkiadásban lép színre a Veyron. Ezek mindegyike a márka tekintélyes motorsport-sikerei előtt tiszteleg.
De láthattunk már teljesen aranyba borított változatot is, amit a híres amerikai rapper,  Flo Rida készíttetett magának. 
Azonban a konkurencia sem megy a szomszédba, ha egy kis egyediséget kell varázsolni modelljeibe, ráadásul szintén kínai vonalon. Itt van például a Ferrari porcelán mintázatú autója, a kínai piacra készült 599 GTB Fiorano képében.