Csúnyán elcsúszik a Camaro

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.10.03. 23.00

A csúszós út és a több száz lóerő csúnyán megtréfálta a sofőrt.

Nagy esőben mindig a lehető legóvatosabban kell bánni a gázzal, még akkor is, ha hétköznapi autóval közlekedünk. Ugyanis az aszfalt felületén megálló vízen könnyen felúszhat az autó, amikor már az abroncsok nem tudják kiszorítani a nagy mennyiségű folyadékot. Minél gyorsabban megyünk, annál nehezebb dolga van a gumiknak. 
Azonban ha mindezt több, mint 300 lóerős, hátul hajtó amerikai izomautóval tesszük, jobb ha ki sem állunk ilyen időben a garázsból, hacsak nem vagyunk rendkívül tapasztalat sofőrök. Máskülönben könnyedén megtörténhet a videón látható eset. 
Oroszországból származik a felvétel (nem meglepő), amin azt láthattuk, hogyan kell az ötödik generációs Camarot szépen nekitámasztani egy táblának.  
A 2010-es modell egyébként többféle változatban létezik. Van az LS és az LT, mindkettő 3,6 literes, 312 lóerős motorral. Az SS a maga 426 lóerejével és 6,2 literes motorjával, aminek az automata változata kicsit gyengébb, 400 lóerőt teljesít. Az RS csomagban elérhetőek a 20 colos kerekek, halogéngyűrűk a fényszóró körül és piros emblémák. 2011-ben pedig piacra dobták a kabriót is.
A hazai használtpiacon már 8 millió forint körül hozzájuthatunk a 2010-es évjárathoz, míg a legfiatalabbakért 14 milliót kell kicsengetni. Ezek legtöbbje a 6,2 literes automata, 400 lóerős verzió.

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.