A V6-os, 3,7 literes motorral szerelt Nissan 370Z Nismo a maga 350 lóerejével is az extrém kategóriába tartozik, és lefelé repeszteni vele egy éles kanyarokkal tűzdelt szerpentinen kellően adrenalint a vérbe pumpáló élmény lehet. De a Nissannak ez nem volt elég, magát a repülő embert választották ellenfélnek, Dave Barlia bázisugró személyében. A helyszín pedig a svájci Susten hágó. Vajon ki ért le hamarabb? 
Készüljetek fel egy lélegzetállító videóra, hidegrázás, lúdbőrözés garantált! Ha elég gyors a neted, válts HD-ra!
A 370Z-t a Nissan GT Academy 2012-es német győztese, Peter Pyzera engedi lefelé, miközben a hegy tetejéről, Barlia veti magát a semmibe. Az 1372 méteres siklás közben, amihez egy speciális, úgynevezett wingsuitot használt, elérte a 210 kilométer/órát is, néhol pedig kevesebb mint 6 méterre megközelítette a sziklákat. 
A híres bázisugró a világ számos pontján hajtott már végre ugrásokat Kanadától Norvégiáig, hidakról, felhőkarcolókról, távközlési antennákról, helikopterről, repülők szárnyairól és még sorolhatnánk. 22 éve űzi ezt a veszélyes életformát, amit mindeddig sérülés nélkül megúszott. A nevéhez köthető többek között a világ leghosszabb bungee jumping ugrása is, amit egy helikopterhez kötve hajtott végre, 1600 méteres magasságból, és ő volt, aki először snowboardot csatolt a lábára ejtőernyős ugrás közben. 
A Nissan elleni párbajban használt “szárnyas repülőruha” ősét az 1950-es években készítette el Leo Valentin francia ejtőernyős, aki 1958-ban kísérletezés közben életét vesztette. A jelenkori wingsuitok már sokkal biztonságosabbak és technikailag is kiforrottak. Ezek segítségével közel háromszorosára lehet növelni a vízszintes sebességet, ami azt jelenti, hogy 80 kilométer/órás függőleges zuhanási sebességnél, durván a 200-at is el lehet érni vízszintesen, ami egy normál ejtőernyős függőleges zuhanási sebességének felel meg.

Leo Valentin, és az első szárnyas repülőruha

Ebben a másik videóban pedig a megmérettetés kulisszái mögé tekinthettek be.