Az évszám 2154, a Földön az élet pokollá változott és romba dőlt. A lakható területek túlzsúfoltak, mocskosak és veszélyesek. Aki meg tudja fizetni, inkább felköltözik az Elysium biztonságos, rendezett, békés világába – egy hatalmas mesterséges holdra, melyet kiváltságos lakói gondosan védenek a lentiektől. Az illegális “felvándorlók” elleni harcban törvényt és fegyvert egyaránt bevetnek, hogy megvédjék otthonaikat, ahol a betegségeket csak hírből ismerik.  
Max azonban már nem retten meg. Az élete múlik azon, hogy a lehető leggyorsabban feljusson a vágyott világba. Ha kell, csellel, ha kell, erővel, de áttöri a kordont, hogy megszerezze amire az Elysiumon szüksége van. És ezzel talán az egész, kárhozott világ sorsát megváltoztatja.
Nagyjából így lehet pár mondatban leírni, a nemrég mozikban vetített, Elysium – Zárt Világ című film tartalmát anélkül, hogy lelőnénk a poént azok számára, akik még nem látták. Nem is foglalkoznék ennél többet a történeti szállal, inkább nézzük meg azt a pár járművet, amelyek főszerepet kaptak a filmben, és segítették Max-et (Matt Damont) a gyógyuláshoz vezető úton. 
Nissan GT-R 
Nagyszerű dolog, hogy a Nissan egy olyan autót készített, ami még 140 év múlva is teljesen felismerhető lesz, és az orrán lévő jel sem rohad le róla. Persze rengeteg módosítást hajtottak végre a készítők a japán izomautón, hogy egy letűnt kor utolsó képviselőjének tűnjön, de így is túl jól néz ki. Nem kicsit Mad Maxes érzés kerített hatalmába, mikor ezeket a jelenetek néztem, pláne hogy a főszereplőt is Max-nek hívják a filmben. Lehet van akit ez zavart, de én azt mondom, hogy a már egyszer bevált, jól működő dolgokon nem kell változtatni. Egy lepusztult, rozsdás páncélokkal teleaggatott sportautó midig jól mutat a vásznon, ezt kár tagadni. 
Bugatti űrrepülő 

Mivel a Földön már nem maradt olyan út ahol méregdrága sportautókkal tudnának furikázni, és olyan ember sincs, aki meg tudná fizetni ezeket, így az autógyártók a gazdag elysiumi polgárok számára gyártanak luxus űrrepülőket. Legalábbis a film története szerint. A filmben szereplő, Bugatti márkajelzéssel ellátott jármű prototípusát, a világ legnagyobb képregényrajongók találkozóján mutatták be Amerikában, a Comic Con-on. 
A Bugatti első kőrben visszautasította a rendező és a producerek felkérést, de aztán csak kötélnek álltak. Emanuela Wilm, a gyártó marketing igazgatója azt nyilatkozta, hogy végül is a filmbeli elképzelés nem  tér el sokban a cég alapítójának, Ettore Bugattinak a filozófiájától, miszerint “minél jobban meg kell könnyebbíteni a nagysebességű személyszállítást”. Ez a repülő Bugatti pedig, erre a célra tökéletes lenne.