Reklámozz Mercit csirkével!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.09.25. 20.45

A Mercedes-Benz olyan videóval reklámozza új felfüggesztési rendszerét, amitől garantáltan ledobod a láncot.

Esténként, mikor a kereskedelmi csatornák reklámblokkjai a multik szemetével árasztja el a képernyőt, mindig csak azokat az unalmas és ismétlődő reklámokat látjuk. Elég már abból, hogy ugyanazt az inget ezerszer összekenő két kölyök mindig ugyanoda dugja el a “makacs foltot”, nem tanulva a dologból, hiszen az intelligens mosópor úgyis megtalálja és kíméletlenül eltávolítja. Ebből elég! 
Most végre egy olyan reklámba botlottam, amihez hasonlókat szívesen néznék kedvenc filmem szüneteiben. A Mercedes-Benz egy olyan videóval reklámozza új felfüggesztési rendszerét, amitől garantáltan ledobod a láncot. 
Igen, jól láttátok, ezek bizony csirkék voltak és a Mercedes-Benz Magic Body Control (MBC) névre keresztelt rendszerét hivatottak reklámozni. Az új technológia egy kamerával figyeli a jármű előtti 15 méteres szakaszt, és ehhez állítja az autó rugózását. 

Kommentek

  • PROVOCATOR

    Nem lehetne a csirkét beépíteni a sok drága kütyü helyett legalább az olcsó modellekbe?

  • W. A. Lacky

    Hú tényleg. Nem is értem hogy tudtam idáig élni enélkül a reklám nélkül! Eldobtam a hajamat! A Tigris tankokban már a II. VH-ban is ezt a technológiát használták a cél rögzítésére. A löveg a terep egyenetlenségeitől függetlenül mindig a célra tartott. Igaz, nem kamerával lesték az utat, hanem három szabadságfokú pörgettyűs stabilizátort alkalmaztak. Nem biztos, hogy hasra kell esni minden “újdonság” láttán.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.