Lamborghini-orgia

100 olasz vas egy kanyarban

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.09.25. 10.45

Így ünnepelték a Lamborghini 50 évét a tulajdonosok. 350 bikás sportautó indult útnak egyszerre.

Van néhány jó tanácsom, mielőtt megnézitek a videót. Először is főzzetek le egy hosszú kávét vagy készítsetek egy nagy bögre teát, hozzá egy pirítóst vagy egy gyors rántottát és most kivételesen reggelizzetek meg nyugodtan a gép előtt. Nem kell kapkodni, 14 perc áll a rendelkezésetekre, miközben nézitek, ahogy 100 darab Lamborghini húz el egyetlen kanyarban. Azt javaslom, a hangerőt is tekerjétek feljebb. 
 
A felvételt a legendás márka 50. évfordulójának kapcsán rögzítették, ezért van a rengeteg Lamborghini egy helyen, kortól és modelltől függetlenül. Azonban a túrára induló olasz bikák nem százan, hanem 350-en indultak útnak, hogy tisztelegjenek a márka fél évszázada előtt, még májusban. Ha országokra bontjuk a részvevőket, akkor Anglia viszi el a pálmát ugyanis a szigetországból 71 autó érkezett Milánóba, majd az olasz, német és svájci autótulajdonosok vannak többségben. A legfiatalabb lambós egy 22 éves kuvaiti srác, míg a legidősebb 75. életévét tapossa.
Minden idők legnagyobb Lamborghini-túrájában három 350 GT, öt 400 GT, hét darab Miura, nyolc Espada, két Jarama, hat Urracos, 15 darab Countach, egyetlen darab LM 002, 21 Diablo, és 36 Murcielago volt. A rekordszámú résztvevő között természetesen a Gallardóból volt jelen a legtöbb, pontosan 123 darab.
Az 1200 kilométeres kirándulás Milánóból indult Rómába, majd onnan vissza Bolognáig, majd tovább a cég közeli székhelyéig. A csapat naponta nagyjából 300 kilométert tett meg.
A galériában megtaláljátok a ritkább modelleket. 

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.