A Halálosabb iramban halálos replikái

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.09.19. 07.30

A Halálosabb iramban sztárját, a Nissan Skyline-t imádják a rajongók, és meg is építik maguknak ha kell.

Néha szidjuk, néha szeretjük, de tény, hogy az autós mozik között üde színfolt a Halálos iramban sorozat. A legborzasztóbb rész szerintem a Tokiói hajsza volt, de a többi egy másnaposan végigszenvedett vasárnap zárásaként mindig jó szórakozás. A második részben nagyon hiányzott Vin Diesel, számomra azonban kompenzált egyik kedvenc autóm, a Nissan Skyline R34, amit a készítőknek sikerült az ízlésesség határain belül tartani. 
Minden idők legjobb Skyline GT-R-ének tartják az R34-es modellt, és én osztom ezt az álláspontot. 1999-től 2002-ig gyártották az R34 GT-R-t, amit a Halálosabb iramban moziban kék neonnal, és egy kis nitróval turbóztak fel, na meg persze egyedi festéssel. Az autó 7,5 cm-rel rövidebb elődjénél, az R33-nál, ezáltal növekedett a mozgékonysága. A több mint 1500 kilogramm súlya ellenére is, úgy repeszt, mintha puskából lőtték volna ki, köszönhetően a 2,6 literes, 280  lóerős RB26DETT motornak. 
A film rajongói erre az ezüst Skyline-ra vágynak a legjobban, még akkor is, ha a sorozat összes részét vesszük alapul. Próbálja mindenki a saját módszerével és a képességeihez mérten megalkotni a főhős, Brian O’Conner autóját, azonban sokszor előfordul, hogy nem éppen a legjobban sülnek el a dolgok. 
Itt még nincs vége! Kattints a képekre és megnyílik a galéria.
Kénytelen voltam a végére berakni a videót, ami csak a film DVD-változatának extráiban szerepel. Ebből kiderül, hogy az exzsaru O’Conner, miként válik elismert, illegális utcai versenyzővé. Ugye milyen izgi? :) 

Kommentek

  • Jeas

    Az egyik Crank filmben is volt egy Civic F&F utánzat :D:D
    Egyébként a kettes részt mindig az előzetessel nézem, ahogy megveszi a Skyline-t majd létrehozza ezt a gyönyörűséget :’)

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.