Aranylabdás játékosra nem illik irigykedni

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.09.18. 17.15

Az argentin, háromszoros BL győztes Messinek olyan autói vannak, amiről mai ellenfelei csak álmodoznak.

Tegnap eset a Real Madrid fölényes győzelmet aratott a Galatasaray otthonában, 6 gólt hintettek a hazai pályán játszó ellenfélnek, míg a Galata csak egyszer talált a kapuba. A meccs kezdte előtt kielemeztük a világ két legdrágább játékosának, Gareth Bale és Cristiano Ronaldo autóit. Ma eset az FC Barcelona az AFC Ajaxot fogadja, az idei első Bajnokok Ligája mérkőzésén. Akik nem csak az autók világában mozognak otthonosan, de a futballt sem vetik meg, azok már sejthetik miről, vagy inkább kiről lesz szó. Persze, hogy a zsinórban 4 aranylabdát is bezsebelő Lionel Messi-ről és a garázsában álló járgányokról. 
Először próbáltam keresni ma esti ellenfelük, az Ajax játékosainak autóiból ellenpéldát, de sajnos úgy tűnik, hogy az egész csapatnak nincs akkora luxusautókból álló gépparkja, mint Messinek egyedül. Ami annyira nem meglepő, hiszen az argentin labdazsonglőrnek éves szinten 12 millió eurós (3,5 milliárd forintos) fizetést biztosít a Barcelona, egészen 2018-ig. 
Messinek a bajnoki cím, a lejátszott mérkőzések és egyéni elismerések esetén is jut plusz pénz, így például ha ismét (ötödjére is) övé lesz az Aranylabda, közel egymillió eurót (közel 300 millió forintot) hozhat neki a konyhára. Az sem kizárt, hogy a katalán gárdából “nyugdíjazzák”, hiszen 2018-ban már 31 éves lesz. 
De térjünk rá, hogy ebből a 291 millió forintos havi fizetésből, milyen autókra futja a háromszoros BL győztes focistának. 
Ferrari F430 Spider

Maserati GranTurismo MC Stradale
Audi R8 Spyder
Maserati GranTurismo S
Dodge Charger SRT8
Audi Q7
Lexus 4×4

Toyota Prius 
2011-ben kapta, mint a legjobb játékos, amikor a Barcelona nyerte a klubcsapatok világkupáját.
Impozáns lista egy szerény játékoshoz képest. Ti milyen autókkal töltenétek meg egy nagy garázst ha annyit keresnétek mint egy sztárfocista?

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.