Mi jut eszébe Magyarországról egy külföldinek? Gulyás, puszta és paprika. Ez a három dolog olyan betonbiztos, mint a Reszkessetek betörők karácsonykor. Azonban nekünk Magyaroknak, van még valami, ami egy jól csengő mondat köre fogalmazódott és jobban belénk ivódott, mint az úttörő indulók dallama. Ez nem más, mint a “Suzuki, a mi autónk.” Tegye fel a kezét aki még nem hallotta. Úgy látom senki nem jelentkezik. 
A márka már több mint 20 éve van jelen Magyarországon. Minden a Swifttel kezdődött, ami először 1992-ben gördült le a gyártószalagról, ezt 2000-ben a Wagon R+, 2003-ban az Ignis, 2005-ben az új Swift, 2006-ban az SX4, 2008-ban a Splash, majd ismét újabb Swift generáció követte. Napjainkig több mint 2 millió Suzuki gördült le a gyártószalagról az esztergomi üzemben.
A mi autónk különleges státusznak örvend itthon, talán még harapósabb tábora van, mint a nem ok nélkül hírhedt BMW rajongóknak. Azonban tagadhatatlan tény, hogy sokan nem kezelik a helyén a márkát, és bizony sokkal jobban szeretnének valami mással járni, mint Suzukival. Legalábbis erről árulkodnak a gerilla módszerrel elkövetett tuningok, amik bizony a legtöbb esetben borzasztóra sikerülnek (tisztelet a kivételnek). Összeszedtünk néhányat ezekből. 
A képekre kattintva megnyílik a borzasztó Suzukik gyűjteménye.
Azonban, hogy legyen ellenpélda is álljon itt egy turbóval megfűszerezett Alto, ami simán veri a Subaru Impreza WRX-et. Bizony így is meg lehet csinálni valamit, és még csak változtatni sem kell a külsején. Így nagyobb elismerést válthat ki a közönségből, mint a fent bemutatott autók bármelyike.