Baltával verte szét saját autóját

Elégedetlen volt a szervizzel

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.09.17. 13.15

Kalapáccsal és baltával vertek szét egy M6-os BMW-t Frankfurtban.

Soha nem értettem, hogy miért kell egy autót szánt szándékkal összetörni, legyen az egy százezret érő Civic, vagy egy 30 milliós luxusautó. Mi visz rá valakit arra, hogy bántson egy olyan járművet, amiről a legtöbb ember csak alvás közben mer álmodozni? Sajnos végtelenül egyszerű a válasz: megteheti! 
Egy BMW M6-tulajdonos egészen Frankfurtig ment, megállt a múlt héten rendezett autószalon helyszíne előtt, és segédjével nemes egyszerűséggel szétverték az autót. Miért? Mert a tulajdonos nem volt megelégedve a vásárolt BMW-vel és a szolgáltatásokkal.  “Tudatos BMW-csalás, elégtelen törvények” felirattal matricázták fel az autót, fogtak egy kalapácsot és egy baltát, és nekiálltak felaprítani az M6-ost, a sajtó és a járókelők szeme láttára. 
A hivatalos közlemények szerint a tulaj még 2008-ban vásárolta a szuperautót Olaszországban, átszámítva mintegy 30 millió forintért, de azóta csak baj van a BMW-vel. A márkaszerviz sok-sok javítási kísérlet után egyszerűen elzavarta a férfit, hogy a termék ilyen, nem lehet vele mit kezdeni. Az ezt követő szakértői véleményeket hosszas levelezés követte, de az olasz kereskedő és a BMW München egymásra mutogatott. Ezek után a tulaj az évekig húzódó per helyett ezt a nem mindennapi módszert választotta demonstrációképpen.
A baltás autógyilkos azt nyilatkozta, hogy ezek után még meg szeretné javíttatni az autót, aztán elmegy a berlini parlament elé, hogy ott még egyszer rommá törtje, hiszen a matrica felirata szerint a “törvények is elégtelenek”. Én elhiszem, hogy bosszantó a mizéria, amibe belekeveredett a tulaj, de szerintem akkor sem ez volt a legjobb megoldás, hiszen szerencsétlen autó nem tehet róla, hogy a márkaszerviz nem bírja megjavítani.
Volt már példa hasonló elégedetlenségből fakadó autórombolásra nemrég, amikor egy sértett kínai Lamborghini-tulajdonos úgy hívta fel magára a figyelmet, hogy súlyos kalapácsokkal felszerelkezett csapatával szétverték a méregdrága olasz vasat. Az ok hasonló volt, mint az M6 esetében. Az autó nem akart beindulni (tipikus olasz), a szervizben sem tudtak mit kezdeni vele. 
Hősünket jogosan öntötte el a méreg, úgy érezte, a sarkára kell állnia. Nem máshoz, egyenesen a Lamborghini vezérigazgatójához Stephan Winkelmannhoz fordult panaszával. Azonban nem meglepő, de egy pillangószárny rebbenésével felérő reakciót sem kapott. Így arra a döntésre jutott, hogy a nagyvilág elé tárja szenvedéseit és ennek legjobb módja az lesz, hogy súlyos kalapácsokkal szétverik az autót.

Kommentek

  • petros

    Lehet, hogy nem hihető, de megtörtént, hogy még anno a szoc. idejében a MERKUR-nál megrendelt LADA 1300-asra túl sokat kellett várni, mert a szovjet elvtársak megorroltak a nyugattal kacérkodó magyarokkal és jóval kevesebbet voltak hajlandók szállítani a típusból. Ezért rávettek, hogy vegyek helyette a pótlólag jugóktól behozott Zastavát. Ráálltam és vesztemre! Ugyanis a FIAT 1100-as licencét vették át a jugók és kissé átpofozták a karosszériát, majd miután folyton baj volt egy sor alkatrész beszállításának problémái miatt, mindenféle szedett-vedett vackokat szerelték bele. Emiatt azok sorban elromlotta, ezért állandóan a szervízeket jártam és háromnál is kiútáltak vele. Majd három év után – nem akartam demonstratíve összetörni – hanem – ha hihető, ha nem – a MERKUR szép szerévek visszavette az eredeti árban és kaptam helyette egy új Skodát!

  • menőmanó

    Talán nem véletlenül nem vállalnak normális garanciát az autóikra. :)

  • Guillotine

    Menő!

    Csak kérdezem…mi lenne a normális?? :D:D

    Mert ebben kb ugynannyit nyújtanak mint a másoknál…

    Az autó egészére 2év garancia futásteljesítménytől függetlenül, 3év a fényezésre, 12 év a karosszériára.

    KIA azért jobb garit ad az igaz..

  • menőmanó

    Guillotine

    2 év az egy vicc. Minden normális autóra min. 3 év a garancia, de egyre többre 4 ill. 5 év. A Kia a csúcs 7 évvel, ez igaz.

  • Guillotine

    Menő!

    a Toyotánál pl 3 év vagy 100e km amelyik előbb bekövetkezik…BMW 2év km korlát nélkül..nekem ez kvázi ugyanaz.

    Normál használat mellett sem a Toyotának sem a BMW-nek nem fog kijönni a baja ennyi idő alatt hacsak nem fatális baromság vagy céges autónak használják.

  • menőmanó

    Guillotine
    Szerintem az baj, ha ugyan annak érzed. :)
    A Toyotáé másfélszerese a BMW-nek.
    Elenyésző azoknak a száma, akik 50.000 Km-t mennek egy évben.
    Mellesleg a KIA is 7 év vagy 150.000 km garit ad, ha jól tudom.
    Én sem autózom keveset, de átlagban 8 év alatt 26.000 km jött ki.
    Ebből az első években 30.000 körül volt most kevesebb, hiszen a válság nagyon betett.

  • Guillotine

    Vannak akiknek nem tett be a válság…;)
    Nem tudom látod e mikori ez az M6-os? :D

  • menőmanó

    Látom. És?
    Épp ezért gáz -ha igaza van a lízingelőnek- hogy új korától nem tudják orvosolni a problémát. A BMW nagy ívben tett volna a dologra, ha akkor jön ki a hiba, amikor már nem garanciális az autó.

  • Guillotine

    A válság 2008-ban kezdődött!De ugye nem mindenkinek tett be…ezek szerint! :D

    Ez most csak úgy mondom, mert észre vettem ahogy írtad a válság dolgot hogy egybevág a válság kezdeti időszaka azzal amikor ezt a kocsit vették.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

F1: Teljes valójában itt az új Williams

A Williams-csapat másodszor is leleplezte 2017-es autóját, ezúttal számítógépes grafika helyett már a valódi autóról készült fotókat nézhetjük.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.