Van pár olyan kérdés, amit ha egy férfitól kérdeznek meg, soha nem fog igennel válaszolni rá. Vagy ha mégis, akkor is arra gondol, hogy nem. Ilyen például a “Drágám, elég nagy lesz ez a TV a nappaliba?” vagy “Elég sör van a hűtőben szívem?”, “A barátnőim szerint elég nagyok a melleim felesleges a plasztika, szerinted is?” és végül “Nem túl nagyok ezek a felnik?”. A válsz minden esetben “NEM”
Az utolsó kérdéssel ügyesen rá is kanyarodtunk a cikk témájára, mégpedig a megalomániások felnijeire, amik 30 colnál kezdődnek és a legkülönfélébb stílusban jelennek meg az autókon. Márktól, modelltől és ártól függetlenül szerelik ezeket a böszme malomkereket a járművek alá, legyen az egy régi amerikai tepsi vagy egy több milliós sportautó. A stílusnak nevet is adtak, mégpedig “donk” vagy “dub” néven emlegetik.
Az autóépítés ezen módja, a ’70-es években kezdett elterjedni az Egyesült Államokban, főleg a rapperek körében. Kíváncsi lennék mit próbáltak kompenzálni a srácok. Manapság pedig már a határ a csillagos ég, a készítők megpróbálják a lehető legnagyobb felniket az autók alá pakolni.
Ezen a képen egy Chevy Caprice látható, ami alatt szépen feszülnek a 46 colos, átlátszó felnik. Őrület. 
Íme egy remek példa, hogy teljesen mindegy milyen autó, aláfaragják a kereket ha törik, ha szakad. Ez a Corvette sem fogja már szétszaggatni az aszfaltot az tuti. 
Mert a limuzinozás élményét még van hova fokozni. Miért ne emelnénk meg egy méterrel a hasmagasságot? Így az igazi az élvezet, ha másokat lenézhetünk menet közben. Azonban nem árt egy sámli vagy egy kis létra, hogy be tudjunk szállni. 
Lehet, hogy nem ez a legnagyobb felnivel elátott donk, de az tuti, hogy az egyik legmagasabb. Most komolyan, hogy szál vissza az autóba, ha nincs kéznél valami amire fel tud állni? Vagy lehet, hogy van egy kötélhágcsó az autóban? Na az mondjuk menő lenne.
Nem diszkriminálják az import árut sem. 40 col egy Toyota alatt simán jól mutat, pláne ha króm.
Látványra csillagos ötös ez a Hummer H3-as, de benne ülni miközben halad, nem lehet túl jó érzés. Nézzétek csak mennyi gumi van azokon a felniken. Pont elég ahhoz, hogy a vesekövünket szépen kirázza. 
Túlzásnak érzem ezt a színt ezen a Camaron, bár egy halálos iramban filmben simán el tudom képzelni. 
Vélhetően a legnagyobb kerekek, amit valaha láttunk egy Ford Exploreren. Már csak a légszűrőt kell a tetőre rakni és mehet az off-road.
Az aktuális rekord 50 col, itt már biciklifelni szerű a megvalósítás. Ez már tényleg beteg! :)