Ilyen leszel, ha BMW M5-öt veszel

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.09.13. 09.30

Ez történik az emberrel ha egy 500 lóerős, V10-es BMW hörög a feneke alatt. Úgy érzi, hogy nincs ellenfél.

A BMW M5 E60, a világ legkívánatosabb autói közzé tartozik. Külsőre nem sokban különbözik a sima ötös szériától, nem küzd feltűnési viszketegséggel, de a motorház alatt olyan technika lapul, amitől minden férfiembernek elgyengül a térde és megfeszül a farmere, de egészen biztos vagyok benne, hogy akadnak jócskán a gyengébbik nem képviselőiből is, akik szívesen a garázsukban tudnák ezt a BMW-t. 
Bizony egy 5 literes, V10-es motorral felszerelt 500 lóerős autó kihozza az emberből az állatot, észre sem vesszük máris eltelik az a 4,7 másodperc, amíg elérjük a 100 km/órát. Izzadó tenyérrel, cápaként cirkálunk az utakon, várva egy méltó ellenfelet, hogy azonnal rávethessük magunkat. Mindegy, hogy kettő vagy négy keréken hasítja a levegőt, az M5-el mindenre rárepülünk ami mozog.
Nem tesz másképpen a videókban szereplő úriember sem, aki szintén prédára vadászik az utakon. Nem követendő példa, sőt egyenesen balesetveszélyes, de az tény, hogy ezzel az autóval nehezen állnám meg én is. Három az egyben történet, ahogyan emberünk először egy 520 lóerős, 997-es Porsche 911 Turbo nyakára mászik rá és aztán új játszótárast talál a Ferrari F430 személyében, ami mellesleg 483 lóerős. Így hárman szép kis ámokfutást rendeznek. Lehet elmebeteg kérdés, de te melyikben ülnél szívesebben? 
Ugyanaz az M5, ugyanazzal a sofőrrel, de akivel felveszi a kesztyűt ezúttal, egy Honda CBR 1000 Fireblade motorkerékpár, ami 175 kilogramm és 178 lóerőt ad le!
Ha netán valakinek beütne hétvégén az ötöslottó és beújítana egy ilyen autót, használtan 6 és 8 millió forint környékén mozognak, évjárattól leharcoltságtól függően. 

Kommentek

  • Guillotine

    Pont ugyanezt csinálnám! ;)
    Ezért szeretjük az M5-öst!
    Semmi feltűnés,kényelem és mindenkit megszégyenítő menettulajdonságok.
    Tetszett hogy Ferka valahogy 250 után mindig elmarad..de a motoros volt a legjobb.

  • megint

    250-ig viszont a ferka volt a gyorsabb, a porkést valószínűleg egy öregember vezethette, menettulajdonságokat tekintve ő lett volna a leggyorsabb. Ez a motor pedig gyorsabb az összesnél, csak nem mindegy ki vezeti.

  • menőmanó

    Az autópályán minden hülye tudja nyomni. Azért szeretik sokan. Ez füstös meg főleg az. :)
    Egyébként valószínűleg jó kis autó ez a bömös (tartósságával kapcsolatban vannak kétségeim), de a videóban szereplő nem hiszem, hogy alap változat, mert egyébként nem sok esélye lenne a Porsche turbó és a Ferrari ellen. Egyébként a Porsche nem is igazán vette a lapot.
    A mostani lottó ötös meg egy ilyen M5-ös? :D
    Írtam már, hogy vicces fiú ez a Norti.

  • toce

    Egyenesen már tudnak menni…

  • Petike2101

    menőmanó – Tiszta jó, hogy ennyire tele vagy vere lóvéval!! :D
    Vegyél már akkor nekem egy ilyen M5-öt, ha simán megveszed nyeremény nélkül!!! Köszönöm!

  • forestersa

    Kedves menőmanó,
    Igaz örülök, hogy ennyire figyelemmel követed a cikkeimet.
    Ha én megnyerném hétvégén a lottót bizony a flottába azonnal beszereznék egy ilyen autót is. Sajnos máshogy soha az életben nem lenne lehetőségem egy M5-öt vásárolni. Kevesebb nyereményt pedig nem pazarolnék el autókra, vagy ha mégis az nem BMW lenne. De ez én vagyok….

  • Funkyman

    Nem a sebesség meg a gyorsulás a lényeg, hanem hogy mekkora pöcs vagy. És ha 20 évnél fiatalabb BMW-t vezetsz, általában nagy.

  • menőmanó

    Kedves forestersa és Petike2101

    A lényeg a MOSTANI ötösön van ami pontosan 2.888 millió forint.
    Szerintem ennyiből nem sokan költenének egy ilyen “leharcolt” autóra. Ha már BMW, akkor az új M5-ből is közel 100db-ot lehetne venni.
    Ja, hogy az már turbó és nem V10-es szívó? Az valóban nagy kár annak aki szereti a pörgős szívó motorokat. Viszont mégsem egy használt széthajtott kétes előéletű bömös, aminek a “villogási faktora” (hiszen sokan ezért veszik) is jelentősen megcsappant. :)

  • Guillotine

    Menőmanó!

    Ebben most megint tévedsz!
    Ez épp hogy nem villogós autó mivel a kopoltyútól eltekintve az összes 5-ös ugyanígy néz ki..
    Villogásból pont a Ferkát és Porkét veszik aztán lesnek mikor lehagyja őket egy átlagnak kinéző ilyen szedán.
    A tartósságával kapcsolatban meg sztem ne kételkedj mert elég csak megnézni az ez előtti szériát.
    Nem pont azért szereted a pörgős szívó motorokat mert erősek és tartósak??!

    Vagy ez már szar mert német és BMW?
    No meg miből gondolod hogy leharcolt és tuningolt?
    Te mindig ilyen nagy szakértelemmel látsz dolgokat egy belső kamerás felvételből. ;)
    Én nagyon sok olyan megosztott videot láttam amint stock M5-ös Ferkát Porkét hagy le egy autó hossznyival…

  • menőmanó

    Guillotine

    Tévedek, hiszen Te állítod.
    Remélem érzed az abszurditását. :D

    Aki ilyen autót vesz, az villogni IS akar vele. Sőt főleg azért veszi, hiszen kihasználni nem tudja. Teljesen értelmetlen autó.
    Ha csak a menetteljesítmények számítanak, akkor egy fele ennyibe kerülő autóval komoly gondokat lehet okozni ennek a batárnak. Személyesen láttam az M5-ös megalázását egy STI által nedves úton. Jót röhögtem a bömösön és dilettáns sofőrjén. Mellesleg csak a hülyék nyomják közel 300-zal az autópályán, ahol esetleg kijöhet az előnye és tudás sem kell hozzá, csak eszetlenség.
    Eddig számomra a BMW nem a tartósságáról volt híres. Engedd meg, hogy komoly kétségeim legyenek, hiszen az autó nem csak a motorból áll. Ez nem Toyota. :)
    Ezeket az autókat kenik, vágják, törik. Nehéz belőle jó állapotút találni, szerintem.
    Az pedig teljesen kizárt, hogy egy gyári M5-ös lehagyjon egy vele egy korú gyári Porsche 911 turbót.
    Mellesleg a hülyegyerek kiírta a 335-öt szakadékban hátszéllel, ami elismerésre méltó még így is, de egy gyári kizárt, hogy elérné. Ha figyelembe vesszük a műszer csalását, akkor lehet kb. 320, ami még talán hihető lenne. Talán.

  • JohnSmith

    amatőr dolog egy 2005-ben bemutatott 5000ccm-es v10-es bmw-t egy jóval korábbi 4300ccm-es V8!!!!!!!!!!!!! F430-hoz hasonlítani!
    nagyon bámulatos, amit a bmw kihozott a v10-ből addigra, mire a Ferrari már rég kihozta a V8-ból.
    Merész dolog a legerősebb gyári bmw-t a leggyengébb Ferrari mellé állítani.
    Állítsátok egy Enzo mellé. :) De a LaFerrari-t már nem is írom…..

  • Guillotine

    Menőmanó!

    Ezt a rengeteg hülyeséget Te kitalálod vagy csak gondolod vagy okosnak akarod feltüntetni magad??
    Csak azért kérdezem mert pont olyan irdatlan nagy baromságokat írsz mint aki nem tudja hogy miről beszél..
    Na mindegy én el vitatkozok itt veled..:D:D

    Na lássuk az okosságaidat:

    “Aki ilyen autót vesz, az villogni IS akar vele. Sőt főleg azért veszi, hiszen kihasználni nem tudja. Teljesen értelmetlen autó.
    Ha csak a menetteljesítmények számítanak, akkor egy fele ennyibe kerülő autóval komoly gondokat lehet okozni ennek a batárnak.”

    Akkor tehát Te is villogni vetted a TE kocsidat mivel a Te szuper Corollád kb ugyanannyiban tér el a többi mezei Corollától mint
    ez az M5 a többi 5-östől.
    Neked minden autó értelmetlen ami 500LE felett van!
    Már párszor leírtam hogy az az értelme hogy ha Te azt hiszed hogy az a gyors autózás a TS-el hogy 160-al előzgetsz főúton addíg ezzel 180- 200körül lehet előzgetni az olyanokat mint Te
    csak ezzel meg is lehet állni.
    Az az értelme ami a tiédnek is!
    Rugalmasság!
    Nem a 0-100-at lehet kihasználni nem is a 334 VMAX-ot hanem 100-200 közötti rugalmasságot amire nem sok autó képes!
    Az STI-t szerintem Te ne keverd ide mer pont Te voltál az aki a múltkori cikknél azt írta hogy a PEsti éjszakában hogyan hagyja
    le a Corolla TS-el az EVO-kat meg STI-ket! :D:D
    Ez azért vicces mert ha TE a Corollával lehagyod az EVO-kat STI-ket azok meg lenyomják ezt az M5-öst akkor ugye megint csak ott vagyunk hogy a Te Corollád mindent lehagy!! :DD

    Ugye érzed már a hülyeséged??!

    Következő:

    “Engedd meg, hogy komoly kétségeim legyenek, hiszen az autó nem csak a motorból áll. Ez nem Toyota. :)”

    Érdekes hogy ezt is pont Te írod akinek csak egy motor a különbéség a saját “csodaszuper” Corollája és a többi mezei Corolla közt!

    Következő okosság:

    “Ezeket az autókat kenik, vágják, törik. Nehéz belőle jó állapotút találni, szerintem.”

    Szerinted??!! Hát vagy szarrá törik vagy tényleg jó állapotban marad! Mutass már egy olyat ami szar állapotú és árulják??

    KÖvetkező:

    “Az pedig teljesen kizárt, hogy egy gyári M5-ös lehagyjon egy vele egy korú gyári Porsche 911 turbót.”

    Hát ez csúcs!
    Akkor nézd meg hogyan hagy le egy tuningolt 911 Turbo egy stock M5-öst!

    http://www.youtube.com/watch?v=Fhw1G4k7Ca0

    Ez aztán valóban nagy teljesítmény egy azonos erejű két ülésestől! ;)

    KÖvetkező:

    “Mellesleg a hülyegyerek kiírta a 335-öt szakadékban hátszéllel,
    ami elismerésre méltó még így is, de egy gyári kizárt, hogy elérné.
    Ha figyelembe vesszük a műszer csalását, akkor lehet kb. 320, ami még talán hihető lenne. Talán.”

    Szerintem/remélem lassan rajtad kívül – aki nagy autós szakinak vallja magát- mindeki aki kicsit is foglalkozott a
    témával tudja ,hoyg minden V10-es gyári M5 és M6-nak ennyi a végsebessége ha kiveszik belőle az elekronikát ami egyébként pontosan 268-nál tilt le!
    Gyárilag M módban az automata váltó 300-nál váltja a 7.et!
    Ha bent hagyják a leszabályzót akkor az autó M módban sosem használja a 7.-et.

    Itt valahogy kapásból véletlenül mindenkinek ugyanannyit megy az M5-öse és az M6-osa…

    http://www.youtube.com/watch?v=tpE-zSM5wYo

    http://www.youtube.com/watch?v=FZGqefKOpls

    http://www.youtube.com/watch?v=rcQ5oBu4JyU

    Ja meg ennyit a motorosokról is..

    Azt nem értem hogy információ és/vagy tudás hiányában miért alkotsz bármiről is véleményt??!

    Tudod szép dolog az önbizalom csak néha kevés! ;)

    Végül egy kis infó amit az e60 M5-ről tudni érdemes:

    http://www.youtube.com/watch?v=skXipeRQG7A

  • Ambrus Gergely

    ti nagyon buták vagytok látszik hogy életetekben nem ültetek még ilyen autókban

  • Ambrus Gergely

    BMW best.
    egy kétszer annyibak erülő autó nem tudta lehagyni (ferrari) ráadásul a BMW nem paraszt autó nem nézik le a sofőrjét, és tud vele szállítani 4 főt kényelmesen, plusz a csomagtartó is elég bármire, kényelmes utazóautó az ötös.
    egy alap ferrari sehol nincs hozzá képest.
    ha lemegy az ára 3 millió környékére én is beruházok egy ilyen v10-es szörnyetegre.

  • Ambrus Gergely

    Anno pont itt volt egy cikk, amiben egy kereskedő beszélt a hazai nagykövetség autóvásárlási szokáésairól és a legtöbb milliomos, milliárdos nem Lamborghinit meg Ferrarit keres, hanem jól felszerelt BMW-t, Audit amivel el lehet vegyülni a tömegben de megvan minden luxus benne ami csak kellhet, és a menetteljesítményei is kielégítőek.
    Mondjuk egy manager nem fog beleülni ebbe a szörnyetegbe, inkább egy 550i-be vagy 550xD-be.

  • Guillotine

    JohnSmith!

    A Ferrari F430-at 2004 szeptember 21.-én mutatták be,a BMW M5-öst pedig 2005 Júliusában már újságírók tesztelték.
    Ez aztán tényleg nagy korkülönbség! ;)

    Egyébként amennyivel nagyobb a motor az M5-ösben annyival nehezebb is az nem látszik??! vagy Ti buborékban laktok?? :D

    Egyébként azért nem amatőr dolog összehasonlítani mert pont erre tervezték vagyis arra hogy Ferrarikat Porschékat érjen utol csak feltűnés nélkül és elférjen benne a család is!Ezek szerint ez sikerült is!

    A lényeg nem az hogy mekkora a motor mert ahogy Menőmanó nagyon oksan leírta nem csak a motorból áll egy autó!

    A lényeg hogy a BMW 17lóerővel erősebb a Ferrari meg 400 kg-al könnyebb…

    Ferrari: 1450KG/490LE=2.9KG/LE

    BMW : 1855KG/507LE=3.6KG/LE

    Ennyi a különbség…

  • Géza a Cápa

    Közveszélyes barmok, vigyék versenypályára, ne közúton tépjenek 300-al… Ja, hogy nem oda ilyen autó nem való… Péniszhosszabbítás semmi más, nagyon sok BMW tulaj tesz érte, hogy visszataszító legyen a márka… Inkább vennék egy Lexust…

  • menőmanó

    Guillotine

    Tanácsolnék valamit. Ha valóban vitatkozni akarsz, akkor előbb meg kéne szívlelned az 1. pontot, hogy ne röhögtesd ki magad.

    1. Az leírt szöveget jó ha el tudod olvasni, de az sem hátrány, ha meg is érted. Nálad ez nem mindig sikerül. (STI sztori)
    Ha már felhoztad a témát, akkor megjegyzem most mert múltkor már nem akartalak ezzel csesztetni, de magát komoly embernek tartó autós nem ír le ilyet:
    “A suabaru WRX STI és a Mitsu EVO arra teremtettek,hogy kanyarban keresztbevágódjanak… ezen ne csodálkozz nem kell hozzá gyakorlottság.”
    :DDD

    2. A Corolla egyértelműen egy “semmitmondó” autó, ami az 5-ös BMW-ről nem mondható el. Nem azok vásárolják akik nem akarnak kitűnni. Főleg nem az M5-öt. Az összehasonlítás enyhén szólva is szánalmas.
    A Corolla témát egyébként se feszegessük, nem megy az neked. :)

    3. Ez az autó már fegyver avatatlan kezekben. Feleslegesen erős. A legtöbb sofőr számára kiautózhatatlan. Igen vallom, hogy közúton nem érdemes 300-400 lóerő fölötti (5kg/le alatti) autót használni.

    4. Szerinted 10-ből hány ép 6-8 éves megkímélt M5-ös van? Azért ennyire naiv még Te sem lehetsz. Mellesleg 1-2 éve az interneten keringett egy szarrá tört és kijavított fehér M5 Touring “megkímélt állapotban eladó” hirdetése. :)

    5. Nevetséges, hogy ilyen videókkal akarod bizonyítani a 335Km/h végsebességet.
    Ennél azért komolyabbnak gondoltalak. :)
    Mi a bizonyíték, hogy nincs tuningolva? Mennyit csal a műszer? Honnan tudod nem lejt e az út, úgy mint a videóban? Hol van egy GPS mérés? Miért gyorsabb ez a batár mint hasonlóan erős jobb légellenállású és könnyebb sportautók? Ezeken gondolkodtál már, vagy elvakít a teljesen elfogult hozzáállásod? :)
    Azt mivel magyarázod, hogy egy gyári GTR (48o ló) úgy hagyja ott az 507 lovas M5-öt mintha behúzta volna a kéziféket? Itt legalább le van írva a lóerő.

    http://www.youtube.com/watch?v=V9nvTYYtUvI

    Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy a 200-220 feletti gyorsulás a nem egészen normális autósokat érdekli, mert szinte soha nincs rá szükség. Mondjuk van egy két barom mint a videós is, de azok nem számítanak. :)

  • Guillotine

    Menő!

    Az osszon tanácsot aki oszt kalácsot…! :)

    “A suabaru WRX STI és a Mitsu EVO arra teremtettek,hogy kanyarban keresztbevágódjanak… ezen ne csodálkozz nem kell hozzá gyakorlottság.”

    Vezettél már STI-t??
    Ott is keresztbe akar menni ahol a többi nem…
    Jobbat kérdezek!
    Tudod mi az a Rally?? :D

    “Nevetséges, hogy ilyen videókkal akarod bizonyítani a 335Km/h végsebességet.”

    Neked mint autós szakértő kőművesnek mivel mással lehetne bizonyítani??!
    TE azt gondolod hogy mindenki olyan hülye hogy ezt mindenféle GPS-es és egyéb általad kitalált ostoba méréssel bizonygatni fogja hogy ennyit megy??

    Nem kell hozzá bizonyíték csak racionális ész..

    “Azt mivel magyarázod, hogy egy gyári GTR (48o ló) úgy hagyja ott az 507 lovas M5-öt mintha behúzta volna a kéziféket? Itt legalább le van írva a lóerő.”

    Ez a legcsodálatosabb ökörség amit valaha tőlem kérdeztél…:D:D

    Elmondom jó!

    De jól figyelj mert csak egyszer írom le!

    A Nissan GTR 6 hengeres 6 sebességes a BMW 10 hengeres és 7 sebességes!

    A Nissan-nak kategóriákkal rövidebbek a váltófokozatai mivel arra született ,hogy legyorsuljon mindent,és mert japánban amúgy is limitálnak minden autót 180 km/h-nál A Nissan ezt nagyon jól is csinálja,csak,hogy kb mindenki -rajtad kívül- tudja hogy ha rövidebbek a fokozatok,jobb a gyorsulás de csökken a végsebesség. Képzeld ez minden autónál így van!

    Valszeg az M5 is képes lenne hasonló gyorsulásra ha ilyen rövid fokozatai lennének ,bár lehet hogy csak olyan 3mp körülire a RWD miatt.

    De mindegy is mert mivel az M5-ben hosszabbak a fokozatok és van benne egy lassító áttétel is (7.) ezért képes limitálás nélkül mindegyik erre a tempóra!

    http://www.youtube.com/watch?v=A9JXVmdgkl4

    Nesze eszt csak úgy 1 perc alatt találtam amin nagyon jól látszik is mindegyik autó erőssége és gyengéje is!

    Egyébként ha netalántán angolul is tudnál (és miért ne tudnál hiszen mindent tudsz) akkor meghallgathatod ahogy a srácok is elmondják a kocsiban hogy valóban durván gyorsul a Nissan de rövidek a fokozatok az M5-ben meg van 7.!

    Jól látszik a rugalmasság is amit az átlag felhasználó és sofőr használ.
    Természetesen a nem vagyok olyan elvakult mint Te pont ezért vitázom veled hiszen Te vagy az aki rögtön megkérdőjelezte a cikkben szereplő autó képességeit mert ha nem japán akkor bele kell kötni….de ha japán akkor is mer nem Toyota.

    A hab a tortára hogy nekem írod hogy szánalmas vagyok (dilettáns még nem voltam) ,hogy ilyen videókkal akarok bizonyítani erre beraksz Te is egy ugyanolyan videót bizonyítéknak!

    :D

    Ezen jót nevettem!

    Mindegy! Azért szeretek veled vitatkozni! :D

  • Guillotine

    Menőmanó!

    De tudod mit?!
    Elismerem igazad van hiszen szerény emberek nem vesznek ilyen autót tehát némi tahóság is kell hozzá!
    Ettől függetlenül szerintem szerethető és nem feltűnő!

    A feltűnő kérdést nem Te vagy Én vagy Erdős Norti határozzuk meg hanem egy laikus (mondjuk édesanyád) akinek ha megmutatsz az utcán egy M5-öst meg egy GTR-t akkor melyikre fogja azt mondani hogy Woow egy szuperautó??!

    A választ Te is tudod!

    Tényleg Erdős Norti..beütött a lottó? :)

  • menőmanó

    Guillotine

    Szerintem egy hozzád hasonló autószerelőnek (aki ad magára) illene annyit tudnia, hogy az EVO és az STI pont nem arról híres, hogy a kanyarban keresztbe vágódjanak. Murván más tészta, de a közút nem murvás és nem is rally pálya. :)
    Az összkeréknek pont az az egyik előnye, hogy nagy kanyarsebességet lehessen vele elérni. A “keresztbe vágódás” bizonyára látványos, de gyorsnak nem nevezhető.

    Köszönöm a felvilágosítást a váltók áttételezéséről és a végsebesség összefüggéséről. Ha nem írod le hülyén halok meg. :)
    Azért még hadd kételkedjem ennek a 2 tonnás “batárnak” a 335 km/h végsebességében.
    Talán egy Lexus LFA 4,8-as V10-es 560 lovas 1500 kg-os szuper sportkocsija miért csak 325 Km/h-t tud? Nem számít se légellenállás se erő? Ja, hogy az japán ez meg német? Esetleg rövidebb a váltója? :)
    Csak nézz már rá a komoly sportkocsik hivatalos végsebességének adataira. Jó ez a BMW, na de ennyire? :)
    Nem vagy elvakult, de simán tényként kezelsz légből kapott adatokat. Vicces!

    Egy ilyen autó vasárlásához nem feltétlenül tahóság kell. Miért is kéne? De azt tagadni, hogy ki akar tűnni a tömegből és villogni akar az autójával az igen csak szánalmas. Csak a videót kell megnézni. :D
    Az már egy másik kérdés, hogy típuson belül nem tűnik ki annyira, de a hozzáértő egyértelműen ki tudja szúrni és ez az autó azoknak készült.
    Mellesleg megjegyzem, hogy az átlag emberben még a hozzáértőkben is él az a fajta előítélet, hogy milyen autója van ennek meg annak. Aki meg akar jelenni, ad a külsőségekre az feltétlenül “prémium” autót vesz. Aki pedig a “prémium” csúcsmodellt vesz, na az az igazi király!!! :DDD

  • Guillotine

    Menőmanó!

    Nem vagyok autószerelő! Azt már a középiskolában kijártam..:D

    Az összkerékhajtás valóban arra lenne jó,hogy nagyobb kanyarsebességet érjünk el,de kivitelezni mégis valahogy nem ilyen egyszerű mivel az adott autó beállítástól függően vagy az orrát tolja az adott tempót túllépve(Audi,Lamborghini,EVO)vagy keresztbe vágódik mint az STI!
    Amikor véletlenül sikerül eltalálni akkor születnek olyan autók mint a GTR és az előző generációs Skyline GTR!
    Azok tudnak kanyartempót produkálni..

    Nem véletlenül választják az STI-t drift eszközként Ken Block-tól az amatőr ligáig.

    Egy biztos a Te Toyotádat 100 szor nehezebb lenne keresztbe tenni mitn egy STI Imprezát!

    Nos!

    Egy élmény volt!
    Legközelebbi folytatjuk a vitát! :)

  • menőmanó

    Guillotine

    “…,hogy kanyarban keresztbevágódjanak… nem kell hozzá gyakorlottság.”

    Valóban, Ken Block Kismiska hozzánk képest. :DDD

    Üdv. Folyt. köv. :)

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

Okos kis kocka a Hondától

Jövő januárban leplezi le új koncepcióját a Honda. Önjáró, gondolkodó, elektromos gépkocsit ígérnek.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

F1: Újsághirdetésben keresik Rosberg utódját

A Mercedes-csapat próbálja vicces oldaláról megfogni Nico Rosberg váratlan távozását: a világbajnok megüresedett pozíciójának betöltésére újsághirdetést adtak fel.

Oroszlánszívű Jaguar, kicsit molyrágta belsővel

Évek óta nem néztek meg annyira autót alattam, mint most ezt a hatalmas, kék Jaguart a 22-es felniken. Egyszerűen mindenki odavolt érte, fiatal-idős, férfi-nő, mindegy.

Négyüléses roadstert fontolgat a Mercedes

Német lapértesülések szerint túrakocsivá hizlalná büszke luxusroadsterét a Mercedes: az SL következő generációjában állítólag négyen fognak elférni.

Napelemmel ilyen magasra még nem repültek

Napelemes repülőgéppel akar feljutni a sztratoszféráig egy svájci kalandor, mindössze pár hónappal azután, hogy két honfitársa a világon elsőként megkerülte a Földet egy energiáját kizárólag napelemekből nyerő repülővel.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.