64 autó égett meg egy grillpartin

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.09.09. 10.30

Kiszáradt mezőt alakítottak át parkolónak Franciaországban, ahol az enyhén ittas fiatalok elkezdtek grillezni. Hatalmas hiba volt!

Tény, hogy a részeg ember nem gondolkozik reálisan. Elveszti az ítélőképességét és olyan dolgokat tesz, amiket egyébként kétszer is meggondolna. Egy igazán remek példa erre az a pár fiatal, akik a franciaországi Pontivy reptérre látogattak el, hogy megnézzék az ott megrendezett motoros kaszkadőr show-t. 
Azonban a srácok az ideiglenes, a mezőn kialakított parkolónál nem nagyon jutottak tovább, nyugodtan elkezdtek grillezni és iszogatni. Tűzmanónak sem kellett több, azonnal kipattant a száraz fűre és lángtengerré változtatta a parkolót.
A tűz alig 5 perc alatt elérte az autókat és a lángok azonnal munkához láttak, 64 autót égettek porig. A nagyjából 1500 nézőből szerencsére senki nem sérült meg, pedig nagy volt a pánik és a rohangálás, mikor megindult mindenki, hogy mentse a menthetőt. A meggondolatlan fiatalok akár 2 év börtönre is számíthatnak. 
Itt egy hasonlóan szerencsétlen eset, ahol ugyan nem keletkezik nagy kár és csak egy autóról van szó, de mikor a fiú megpróbálja elfújni a tüzet, amit a motorból kiszivárgó benzin okozott, na ott kiszabadult belőlem egy könnyfacsaró röhögés. Az pedig már csak olaj volt a tűzre (szó szerint), hogy a benzines kanna is az autó ablakában van és véletlenül kilocsolja a szerencsétlen. 
Az autó egyébként egy Mazda Miata, amibe egy Chevy blokkot próbál meg beszerelni a 23 éves lelkes “autószerelő”. 

Kommentek

  • Guevara

    Száraz mezőre, tarlóra, avarra, autókat partkol(tat)ni már eleve veszélyes dolog, nem kell hozzá grillező társaság sem hogy lángba boruljon a terület. A katalizátorok, amik pár autónak az alján vannak elhelyezve, simán meggyújthatják, mert működés közben erősen felmelegszenek és relatíve nagy hőmennyiséget tárolnak, nem hűlnek ki olyan gyorsan, mint a kipufogórendszer többi része.

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.