A videómegosztók és a kisméretű akciókamerák felszínre hozták az eddig titkos emberi perverziókat, mint például a kilométeróra-fétis vagy a motorhang-megszállottság. Furcsa hogy egy számlap előtt szakaszosan ugráló ‘bizgentyű’ kelti a legtöbb agyban a gyorsulás illúzióját. Se suhanó táj, se trükkös pálya nem kell, csak egy közeli a vágtázó mutatókról és máris megmozdul valami deréktájon. A müezzin hangjára kelők gyakran járnak Veyronnal, amit fel is tolnak a netre, csak a felvételeik minősége néha nem kielégítő. Viszont aki jó minőségben vágyik ilyen élvezetre, az most időzzön el ezen a cikken.
Ugyanis az Option Auto szinte csak ilyen videókat tölt fel, szép képpel és hanggal, ami ugye nem nagy ördöngösség, de nem sok hasonló csapat van rajtuk kívül. Tehát most jöjjenek tőlük a legjobb és a leggyorsabb felvételek, amiket most nem képkocka/másodperc egységben mérnek. 
Tesla Roadster – 190 km/óra
Mert elektromos, és a Star Wars filmek óta gép ilyen hanggal még nem gyorsult.
Jaguar F-Type V8 Supercharged – 286 km/óra
Csörög, ropog a kipufogó és dörmögve hörög a motor, ahogyan egy jó V8-hoz illik. 495 lóerőt szabadít az útra és a 100-as sprint 4,3 másodperc alatt már tova is tűnik.


 
Mercedes C 63 AMG Coupé  Black Series – 295 km/óra
A Mercedes nagy löketű erőforrásai úgy öblögetnek, hogy Optimus Prime is híg olajat engedne maga alá, ha hallaná. Valahol a világháborús vadászgépek családjában kell keresni az 517 lóerős csillag felmenőit.
Porsche 997 by 9ff – 300 km/óra
Ismeri minden benzinvérű a 9ff céget, ők építettek egy kellemes 911-est, ami szépen vitte a 400 km/óra fölötti sebességet. Ennél a gépnél sem végeztek hanyag munkát, az egyszer biztos.
Nissan GT-R 2011 – 303 km/óra
Sokan a világ legjobb sportautójának tartják, főleg ha figyelembe vesszük, hogy bármelyik olasz vagy német gyártóval felveszi a versenyt és olcsóbb is, mint a hasonló teljesítményű Ferrarik, Lamborghinik vagy Porschék. 530 lóerős, 3,5 másodperc alatt van százon. 
Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni – 320 km/óra
Ezzel a 250 darabos limitált szériával köszönte meg 2009-ben a Lamborghini a 40 évig náluk dolgozó vezető tesztpilótájuk, Valentino Balboni munkáját. A modell nevében a 2-es szám a hátsókerék-hajtásra utal. Igaz, az autó 10 lóerővel kisebb teljesítményű (550LE), mint elődje, azonban 30 kilogrammal könnyebb, így 3,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre.
Ferrari F430 Scuderia Novitec Rosso – 340 km/óra
Egyszerű halandó nem tudja megmagyarázni, mitől szól jobban egy Ferrari, mint bármelyik másik szupersport. A Lambók motorházában hasonló elrendezésű, hengerszámú, lökettérfogatú motorok duruzsolnak, a Maseratik ugyanazokat az erőforrásokat kapják, mégis mindig a maranellói gépek hangja adja ki a leginkább. A Novitec Rosso 237 lóerővel erősebb “hétköznapi” testvérénél, így brutális 747 lóerőt birtokol. A különleges F430 mindössze 499 darabos korlátozott példányszámban készült el.