V8-as turmixgép, fűrész és egyéb állatságok

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.08.30. 17.00

Egy böhöm nagy és piszok erős nyolchengeres motor bizony minden háztartásban elkel. Higgyétek el, megkönnyíti a mindennapokat.

Kedves Hölgyeim! Egy ellenállhatatlan ajánlatot fogok ma bemutatni önöknek. Ugye mindenkinek okozott már problémát az alacsony fordulaton járó, életlen késekkel daráló turmixgép? Hány meg hány varázslatos estét rontott már el, hogy nem sikerült a megfelelő állagúra keverni a margaritát vagy a gyümölcsöket? Ám ennek most VÉGE!
El lehet felejteni a magok vesződséges, idegromboló eltávolítását. Ez bármit, bármilyen formában képes összedarálni formától, keménységtől függetlenül. Húskoktélokhoz egész baromfik felhasználása sem elképzelhetetlen, csak behelyezzük a gépbe, beindítjuk a 6,2 literes V8-as blokkot és határozott mozdulattal a gázra lépünk. Persze igazuk van, mindenki csak a saját szemének hisz, nézzék hát meg a bemutatókat. 
Természetesen a férfiakra is gondoltunk, íme a nyolchengeres Ragadozó, ami úgy aprítja az óriási farönköket, hogy akár  1 óra alatt végezhetünk az éves tüzelő felvágásával. A 300 lóerős készülék használata minimum két embert vesz igénybe, a lánc pedig halálos 321 km/órás sebességgel forog.
De itt még nincs vége! Fogadják sok szeretettel a V8-as hókotrót. A tulajdonos alkatrészenként adta el öreg Chevy pickupját és az utolsó megmaradt darab maga a “big block” volt, amit csak kerülgetett a garázsban. Aztán ahogy az lenni szokott, a haveri körben a söröskorsókból csak úgy bugyogtak elő a jobbnál jobb ötletek. A végső megoldás  a hókotró lett, mert erre a feladatra a Chevy-motor maximálisan megfelel. A szívás tengerét, amit az építés jelentett, a bizonyítási vágy nyelte magába, persze kellett hozzá egy megértő feleség, meg a még megértőbb szomszédság és baráti kör.
Végül pedig, amikbe még belebotlottunk keresgélés közben: 

Kommentek

  • PluginHibrid

    Hát mégis létezik olyan ország ahol hétköznapi emberként, lehet annyit keresni, hogy ilyenekkel szórakozhassanak ?

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.