Nem figyelt a nő, megfejelte a szélvédőt

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.08.27. 21.00

A figyelmetlen nő a baleset után azonnal elveszti az eszméletét. Ezért kell bekötni az övet!

Ez a félelmetes videó két dologra tanítja meg (ismét) a nézőket. Az egyik, hogy mindig kapcsold be a biztonsági övet, a mások pedig, hogy nézzük már, hová a francba is megyünk.

A Hyundait vezető nő egy pillanatra sem lassított le, ment mint a meszes, és azzal a lendülettel bele is állt a kamerával felszerelt autóba. De mi lehetett az ok, ami elterelte a hölgy figyelmét? Mert látszólag nem telefonált, nem a haját igazította a tükörben és még csak nem is a kedvenc CD-jét keresgette a kesztyűtartóban.

Miután csúnyán megfejeli az áldozat a szélvédőt, biztosan eszméletét is vesztette, hiszen az autó magatehetetlenül gurul visszafelé.

Szóval még egyszer: BIZTONSÁGI ÖV! 


Kommentek

  • szabojgy

    Nos ez bármelyikünkkel előfordulhat, nem túl érdekes. az viszont annál inkább hogy négy szemtanú közül csak mindössze egy reagált az esetre (a szürke gépkocsi lazán meglépett a helyszínről, az idős sofőr és a nő, abszolút szemtanúk, rá sem bagóztak az esetre. A negyedik férfi mutatott némi tétova érdeklődést csak. Ez bizony elgondolkoztató. Mi van ha rosszul lett vezetés közben az illető nő és emiatt történt az egész?

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.